بیمارستان ساعی؛ نماد مشارکت خیران خمینی‌شهری
کد خبر: 3708300
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

بیمارستان ساعی؛ نماد مشارکت خیران خمینی‌شهری

گروه اجتماعی- بیمارستان ساعی خمینی‌شهر نماد یک حرکت زیبای مردمی است که با کمک‌های خود در ساخت آن اهتمام داشته‌اند.

به گزارش ایکنا از اصفهان، طالبی، عضو هیات مدیره بیمارستان ساعی خمین‌شهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کلنگ پروژه بیمارستان ساعی، 5 سال قبل با کمک خیران در این شهرستان به زمین زده شد.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در زیربنایی به مساحت 30هزار مترمربع و در 9طبقه و مقاوم در برابر 8ریشتر زلزله ساخته شده است، افزود:
این بیمارستان 310تخته می‌باشد و در روی طبقه نهم آن، امکان فرود بالگرد نیز وجود دارد. هزینه کل ساخت بیمارستان 60 میلیارد برآورد شده که تاکنون 20میلیارد آن توسط مردم تامین شده است.
وی با اشاره به اینکه مردم مهربان خمینی‌شهر همیشه و در همه عرصه ها آماده کمک رسانی هستند، افزود: در طول این مدت، مراحل ساخت این بیمارستان با کمک‌های خیرین و مردم شهرستان انجام شده است. با ساخت و تکمیل این بیمارستان، آماده هرگونه خدمت رسانی به مردم در شهرهای دور ونزدیک استان هستیم.
مدیرعامل هیات مدیره بیمارستان ساعی گفت: بیمارستان ساعی نماد یک حرکت زیبای مردمی است و بر اساس گفته‌ معاونین دانشگاه علوم پزشکی جزء سه بیمارستان برتر استان و پانزدهمین بیمارستان برجسته دولتی در کشوراست.
رضا جورکش با بیان اینکه برای به اتمام این بیمارستان 35میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است، ادامه داد: بیمارستان خیرساز ساعی تا سه سال آینده آماده بهره برداری وخدمات رسانی است.
انتهای پیام

captcha