شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی در آذربایجان‌شرقی تشکیل می‌شود
کد خبر: 3708307
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی در آذربایجان‌شرقی تشکیل می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، بر تشکیل شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی به منظور هماهنگی و هم‌افزایی فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌ها و امساک از موازی کاری در حوزه قرآنی استان تاکید کرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، شب گذشته در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان، روز سربازان گمنام امام زمان عج گفت: تلاش این سربازان گمنام امام در مقابله با جریان نفوذ دشمن ستودنی است.

شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی در آذربایجان‌شرقی تشکیل می‌شود

وی، افزود: از هیئت امنای مساجد ، پایگاههای مقاومت بسیج و همه دست اندرکاران خواست که در آذین بندی شهر به مناسبت گرامیداشت ولادت آقا امام زمان (عج) و ایجاد شور و نشاط اجتماعی اهتمام ویژه ای داشته باشند .

امام جمعه تبریزدر ادامه ضمن اشاره به دستور العمل هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی از جمله؛ اداره کل اوقاف و امور خیریه ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی که دغدغه ی فعالیت‌های قرآنی دارند و گاهاً دچار موازی کاری هایی می شوند ، به منظور جلوگیری از این موازی کاری بر اساس دستور العملی که برای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی تدوین شده است، عمل خواهند کرد.

حجت الاسلام آل هاشم، در ادامه خاطر نشان کرد:  بر اساس این دستورالعمل و ایجاد ساز و کارهای مناسب برای هماهنگی و هم‌افزایی فعالیت قرآنی دستگاه‌ها در استان ، شورای توسعه فرهنگ قرآنی ایجاد شده است و اعضای این شورا نیز مشخص شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، نتیجه راه اندازی و تشکیل شورای هماهنگی و توسعه فعالیتهای قرآنی را در سطح استان، عدم موازی کاری فعالیت‌های قرآنی دانست و گفت: با تشکیل جلسات پویا و مستمر خواهیم توانست در جهت ارتقای شاخص های سبک زندگی اسلامی و قرآنی اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha