دیدار واعظی با خانواده شهید مدافع حرم «اکبر زوار جنتی»
کد خبر: 3708314
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

دیدار واعظی با خانواده شهید مدافع حرم «اکبر زوار جنتی»

گروه اجتماعی- «محمود واعظی»، رئیس دفتر رییس جمهور در جریان سفر خود به آذربایجان‌‌شرقی، با حضور در منزل «اکبر زوار جنتی» شهید مدافع حرم، با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، «محمود واعظی»، رئیس دفتر رییس جمهور، ظهر امروز در جریان سفر خود به آذربایجان‌‌شرقی، با حضور در منزل «اکبر زوار جنتی» شهید مدافع حرم، با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور با خانواده شهید مدافع حرم «اکبر زوار جنتی»

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، در این دیدار اظهار کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، داعش هنوز در مرز ایران باقی مانده بود و خون شهداء افتخار کشور، نظام و دین ماست.

واعظی، افزود: مادامی که مدافعان حرم هستند، هیچ توطئه داخلی و خارجی نمی‌تواند اثرگذار باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری، ادامه داد: با توجه به فشرده بودن برنامه‌های رییس جمهور در جریان سفر به تبریز، بنده به نمایندگی از ایشان در خدمت شما هستم و شهید شدن این فرزند بزرگوار را هم تبریک و هم تسلیت عرض می‌کنم.

وی اضافه کرد: امید است خداوند این توفیق را عنایت کند تا بتوانیم راه این شهید را ادامه دهیم و در راستای صیانت از اهدافی که شهیدان برای آن جنگ کردند، تلاش کنیم.

گفتنی است، «شهیداکبر زوار جنتی» نوزدهمین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی است که در پایگاه تیفور حمص سوریه بر اثر بمباران هوایی رژیم صهیونیستی به درجه شهادت نائل شده است.

انتهای پیام

captcha