نباید در خدمت به مردم، انقلاب و نظام تردید کنیم
کد خبر: 3708327
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

نباید در خدمت به مردم، انقلاب و نظام تردید کنیم

گروه اجتماعی ـ استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ما امانت دار شهدا و جامعه ایثارگر هستیم، گفت: اگر قصد خدمت به مردم، انقلاب، نظام، اسلام و دغدغه دین داریم، نباید با کمترین وسوسه دلمان بلرزد و تردید کنیم.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، دوم اردیبهشت‌ماه به مناسبت میلاد حضرت اباالفضل و روز جانباز در محل نمازخانه در جمع جانبازان استانداری، اظهار کرد: آنچه که حضرت اباالفضل(ع) از سالار شهیدان دیده بود، توجه به شعاعر دینی، قیام برای خدا و دین خدا بود.
وی با بیان اینکه حضرت اباالفضل(ع) سراسر الگوی تمام عیار وفاداری، ایستادگی، پایمردی، ایثار، جهاد و جهادگری است، افزود: حضرت اباالفضل(ع) با خویشاوندی که با سران کفر داشت و همه تاکیدات و وسوسه‌هایی که از سوی آنها به آن حضرت و ید میدان نبرد می‌شد، نپذیرفت و وارد معامله با خداوند شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: امروز در هر سطح و شرایطی که قرار داریم مورد وسوسه قرار می‌گیریم و باید لیاقت آن را داشته باشیم، مانند روزی که حضرت امام خمینی(ره) پرچم اباعبدالله (ع) را برافراشت و با حضور در جبهه‌ها مانند شهید باکری و خرازی در شرایط سخت و لحظه‌های یاس مردانه جنگیدند تا امروز امنیت و اقتدار را پایدار و تحکیم بخشند.
احمدی ابراز کرد: ما مسئولین و کارکنان نظام جمهوری اسلامی باید تعهد، وفاداری و مسئولیت پذیری را از اباالفضل العباس(ع) نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالار شهیدان در میدان کربلا الگو بگیریم.
وی با اشاره به اینکه ما امانت دار شهدا و جامعه ایثارگر هستیم، بیان کرد: اگر قصد خدمت به مردم، انقلاب، نظام، اسلام و دغدغه دین داریم، نباید با کمترین وسوسه دلمان بلرزد و تردید کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: باید پاک دست باشیم و دست درازی به بیت‌المال نداشته، متعهد، وفادار به آرمان‌ها، ارزش‌ها و خدمت‌گذاری دلسوز و صادق باشیم و درس و مشق وفاداری را از حضرت اباالفضل(ع) بگیریم.
انتهای پیام

captcha