مراسم سالروز شکست حمله آمریکا در صحرای طبس برگزار می‌شود
کد خبر: 3708330
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

مراسم سالروز شکست حمله آمریکا در صحرای طبس برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر شهدای دفاع مقدس خراسان‌جنوبی گفت: مراسم گرامیداشت سالروز شکست حمله آمریکا در صحرای طبس، پنج اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می ‌شود.

به گزارش ایکنا از خراسان ‌جنوبی، محمدرضا فخر، امروز3 اردیبهشت، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شکست حمله آمریکا در صحرای طبس بسیار مهم و تاثیر گذار بود که نه تنها ایرانیان بلکه جهانیان را در صحرای طبس شگفت زده کرد.

وی با بیان اینکه این واقعه مهم نشان دهنده پیروزی نیروهای الهی بر نیروهای شیطانی بود، افزود: آمریکا با برنامه ریزی چند ماهه در مقابل تقدیر الهی زانو زد و زمین گیر شد و این شکست نشان دهنده این است که پشتیبان نظام جمهوری اسلامی خداوند است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر شهدای دفاع مقدس خراسان‌جنوبی بیان کرد: تلاش می ‌شود که برنامه‌های بیشتری را در مورد این حادثه در سطح استان و حتی کشور پیگیری شود تا عظمت این واقعه بزرگ را نشان دهیم.

فخر ادامه داد: مراسم سالروز شکست حمله آمریکا در صحرای طبس با سخنرانی محمد مهدی مروج الشریعه، استاندار خراسان‌جنوبی و ناصر عبدالشریف، نماینده نیرو جهاد اسلامی فلسطین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه پوسترهای برگزیده کاریکاتوری ترامپیست برپا می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر شهدای دفاع مقدس خراسان‌جنوبی افزود: سعی می ‌ کنیم که محل وقوع این حادثه یادمانی احداث شود تا کاروان‌های راهیان نور از آن بازدید داشته باشند و همچنین از پتانسیل‌های گردشگری شهر طبس استفاده بشود.

فخر یادآور شد: برای عملیاتی کردن پروژه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر شهدای دفاع مقدس به بیش از 12 میلیارد تومان بودجه نیاز است.

انتهای پیام

captcha