برگزاری مسابقه پیامکی «بخوان» در کنار مسابقات بین‌المللی/ اعطای کمک هزینه عتبات به حاضران در سالن رقابت‌ها
کد خبر: 3708354
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

برگزاری مسابقه پیامکی «بخوان» در کنار مسابقات بین‌المللی/ اعطای کمک هزینه عتبات به حاضران در سالن رقابت‌ها

مدیر‌کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری مسابقه پیامکی برای عموم علاقه‌مندان خبر داد و گفت: به ۱۴ برگزیده این مسابقه کمک هزینه عتبات اهدا می‌شود و حاضران در سالن هم به قید قرعه کمک هزینه عتبات دریافت می‌کنند.

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: یکی از برنامه‌های جانبی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، مسابقه «بخوان» است که با هدف انس هر چه بیشتر با آموزه‌های قرآنی و تلاوت آیات نورانی آن طراحی شده است.

حجت‌الاسلام حسین سلیمانی مدیر‌کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌‌وگو با فارس درباره این مسابقه گفت: در این مسابقه شرکت‌کنندگان ۱۴ تصویر گرافیکی را مشاهده می‌کنند که محتوای هر کدام از آن‌ها با یکی از آیات قرآن ارتباط دارد و برای هر تصویر سه گزینه قرار داده شده که با مراجعه به قرآن کریم، گزینه‌ صحیح مشخص خواهد شد.

وی درخصوص نحوه شرکت در مسابقه گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه می‌توانند عدد ۳۵ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۱۴ ارسال تا فرم سؤالات برای آنها ارسال شود. همچنین با مراجعه به سایت رسمی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی www.oghaf.ir و یا سایت رسمی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به نشانی www.quraniran.info نیز می‌توان فرم سؤالات را دریافت کرد.

سلیمانی از اعطای کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به برگزیدگان خبر داد و گفت: فرصت شرکت در مسابقه «بخوان» تا ظهر روز پنجم اردیبهشت است و هم‌زمان با مراسم اختتامیه سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در عصر پنجم اردیبهشت، به قید قرعه به ۱۴ نفر از کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کرده باشند کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ارزش یک میلیون تومان اهدا خواهد شد.

مدیر‌کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعطای کمک هزینه عتبات به حاضران در سالن رقابت‌ها خبر داد و گفت: روزانه به تعدادی از حاضران در سالن مسابقات به قید قرعه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اعطا می‌شود.

انتهای پیام

captcha