احداث مدرسه شبانه‌روزی معارف اسلامی در کهنوج
کد خبر: 3708357
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
افشارمنش اعلام کرد:

احداث مدرسه شبانه‌روزی معارف اسلامی در کهنوج

گروه اجتماعی - امام جمعه کهنوج از احداث مدرسه شبانه‌روزی معارف اسلامی در کهنوج خبر داد و گفت: بزودی این مدرسه در کهنوج احداث می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام افشارمنش، امام جمعه کهنوج دیروز دوشنبه، 3 اردیبهشت در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کهنوج، گفت: آموزش و پرورش قدم‌های بسیار خوبی در راه‌اندازی مدارس خاص( تیزهوشان و...) برداشته که قابل تقدیر است.
وی از احداث مدرسه شبانه‌روزی معارف اسلامی در کهنوج خبر داد و گفت: بزودی این مدرسه در کهنوج احداث می‌شود.
وحدت عیدی، رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کهنوج گفت: نگاه دولت و مسئولان کشور به آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه انسان‌ساز است که می‌تواند جامعه را دچار تحول کند.
وی با بیان اینکه امروز کشور ما به افراد صاحب فن و نیروهایی فنی نیاز دارد، اضافه کرد: در این میان حوزه علوم انسانی بسیار مهم است.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کهنوج نیاز جامعه را مبتنی بر فرهنگ کسب و کار عنوان کرد و گفت: آرزو دارم روزی شعار هر خانه یک کارخانه به ثمر بنشیند و این دور از دسترس نیست.
وی خواستار توجه به ظرفیت مشاغل خرد شد و تأکید کرد: اگر به مشاغل خرد در کهنوج به معنای واقعی بها داده شود، شاهد یک تحول اقتصادی مهم هستیم که بیکاری از جامعه ریشه‌کن می‌شود.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کهنوج ورود خیران مدرسه‌ساز را در کهنوج مؤثر دانست و گفت: وجود خیران می‌تواند بخش مهمی از مشکلات را حل کند.
وی عیدی حوزه آموزش پرورش را یک حوزه تخصصی دانست و خواستار توجه بیشتر به مقطع دبستان شد و افزود: مرحله دبستانی یک مرحله تخصصی است.
انتهای پیام

captcha