ثبت‌نام 3100 نفر در مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در رفسنجان
کد خبر: 3708367
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

ثبت‌نام 3100 نفر در مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در رفسنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه از ثبت نام 3100 نفر در مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در شهرهای رفسنجان و انار و سرچشمه خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، سید علی میرافضلی، مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه دیروز دوشنبه، 3 اردیبهشت گفت: مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در شهرهای رفسنجان و انار و سرچشمه توسط روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه به صورت همزمان ساعت 9 صبح روز جمعه 7 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این مسابقه علاوه بر شهروندان، ویژه کارکنان مس سرچشمه نیز خواهد بود، افزود: 3100 نفر از شهرهای رفسنجان، انار و سرچشمه برای شرکت در مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 2000 نفر از طریق سایت و مابقی از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های رفسنجان و انار و اداره تبلیغات اسلامی سرچشمه ثبت‌نام کرده‌اند.
مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه تصریح کرد: از مجموع تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه، 1500 نفر از رفسنجان، 1000 نفر از شهرستان انار و 600 نفر نیز از شهر سرچشمه هستند.
میرافضلی درباره محل آزمون بیان کرد: محل آزمون در شهر رفسنجان و انار در دانشگاه آزاد اسلامی و شهر سرچشمه سالن ورزشي شهيد حاج علي محمدي‌پور خواهد بود.
مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه تاریخ قرعه‌کشی و اهدای جوایز را پنجشنبه 20 اردیبهشت‌ماه در تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان ذکر و تصریح کرد: کارت آزمون نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون با ارائه كارت شناسايي در محل برگزاری توزیع خواهد شد.
میرافضلی با برشمردن جوایز این مسابقه تأکید کرد: به نفر اول مبلغ 30 میلیون ریال، نفر دوم مبلغ 20 میلیون ریال و نفر سوم مبلغ 10 میلیون ریال اهدا می‌شود ضمن آنکه 15 هدیه پنج میلیون ریالی به کارکنان شاغل در مس سرچشمه، 15 هدیه پنج میلیون ریالی به سایر شرکت کنندگان و 67 هدیه نفیس غیر نقدی نیز برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.
منبع: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه
انتهای پیام

captcha