خدمات رایگان صدا و سیمای همدان به مؤسسات قرآنی استان
کد خبر: 3708377
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
سعیدی‌شکوه خبر داد:

خدمات رایگان صدا و سیمای همدان به مؤسسات قرآنی استان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت همدان گفت: طی جلسه مشترک با مدیرکل صدا و سیمای استان مقرر شد، در زمینه پوشش خبری و تبلیغات خدمات رایگانی برای مؤسسات قرآنی انجام شود.

هاشم سعیدی‌شکوه، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه مشترک این اتحادیه با حضور محمدجواد مظفرپور، بازرس اتحادیه و رضا فرهادی، مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی و دهقان، مدیرکل صدا و سیما استان همدان، صبح امروز، 3 اردیبهشت‌ماه در دفتر این مدیرکل صدا و سیمای استان برگزار شد.

خدمات رایگان صدا و سیمای همدان به مؤسسات قرآنی استان
وی ادامه داد: معرفی چهره‌های قرآنی از قاریان و حافظان استان، معرفی چهره‌های هنرمند قرآنی در زمینه خطاطی و نقاشی و ...، پخش برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان طبق سنت هر ساله و پررنگ‌تر، انتخاب قاریان برتر استان به منظور بهره‌گیری در تلاوت اذانگاهی در شبکه‌ مرکز استان از جمله مصوبات این جلسه چند ساعته بود.
سعیدی‌شکوه بیان کرد: از دیگر مصوبات می‌توان به معرفی خانه‌ها و مؤسسات قرآنی فعال در شبکه استان همدان و همچنین ارائه خدمات رایگان در زمینه پوشش خبری و تبلیغاتی برنامه‌های ویژهمؤسسات با معرفی اتحادیه قرآنی استان به صدا و سیما اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha