ارسال یک‌صد اثر از 50 شاعر به دبیرخانه جشنواره شعر انتظار استان مرکزی
کد خبر: 3708380
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

ارسال یک‌صد اثر از 50 شاعر به دبیرخانه جشنواره شعر انتظار استان مرکزی

گروه فرهنگی- دبیر یازدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی با اشاره به پایان مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره گفت: بیش از یکصد اثر مهدوی از حدود 50 شاعر از سراسر کشور توسط دبیرخانه جشنواره وصول شده است.

احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه و دبیر یازدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به پایان مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره گفت: بیش از یکصد اثر مهدوی از حدود 50 شاعر از سراسر کشور توسط دبیرخانه این جشنواره وصول شده است.
جوانمرد ضمن اشاره به تمدید دریافت آثار تا دوم اردیبهشت‌ماه افزود: شاعران آئینی 9 استان کشور از قبیل تهران، زنجان، اصفهان، آذربایجان شرقی، گیلان، قم، بوشهر، خوزستان و مرکزی آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.
وی در ادامه گفت: آثار واصله توسط هیات داوران جشنواره متشکل از دکتر عباسعلی وفایی، دکتر رحیم طاهر و دکتر سید مهدی طباطبایی بررسی و از نفرات برگزیده و منتخب روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با ایام ولادت منجی عالم بشریت، حضرت قائم(عج) با اهداء لوح، تندیس، مبالغ نقدی وهدایایی تقدیر بعمل خواهد آمد.
جوانمرد برگزاری یازده دوره جشنواره شعر انتظار در شهرستان زرندیه را بسیار خوب، تاثیرگذار و مفید ارزیابی کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی هنری در شهرستان زرندیه توانسته موجبات ارتقاء سطح فرهنگی وادبی این شهرستان را فراهم آورد.
وی حضور شعرای مطرح استانی و کشوری در دوره‌های گذشته این جشنواره از جمله آقایان سید حمیدرضا برقعی، استاد غلامرضا سازگار، عبدالجبار کاکایی، استاد محمدعلی مجاهدی(پروانه)، محمد جواد شرافت، احمد علوی، مهدی رحیمی، خدیجه رحیمی، حاج عباس حیدرزاده، شهاب الدین خالقی، مجید تال، علیرضا اطلاقی و .... را از نکات قابل توجه این جشنواره عنوان کرد.
جوانمرد ادامه داد: رایزنی‌هایی برای حضور استاد علیرضا قزوه در یازدهمین دوره این جشنواره صورت گرفته که به احتمال زیاد ایشان میهمان ویژه این جشنواره خواهند بود.
انتهای پیام

captcha