برگزاری کارگاه آموزشی «مهدویت و سبک زندگی اسلامی» در خرم‌آباد
کد خبر: 3708426
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

برگزاری کارگاه آموزشی «مهدویت و سبک زندگی اسلامی» در خرم‌آباد

گروه فرهنگی ـ کارگاه توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم‌آباد با موضوع «مهدویت و سبک زندگی اسلامی» امروز دوشنبه، سوم اردیبهشت در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مردان‌پور، مسئول هماهنگی نهادها و حوزه‌های علمیه کشور در کارگاه توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم‌آباد با موضوع مهدویت و سبک زندگی اسلامی که امروز دوشنبه، سوم اردیبهشت در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، بر ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت تاکید کرد و گفت: مربیان و معاونین پرورشی به‌دلیل ارتباط بسیار خوب با دانش‌آموزان در انتقال و تبیین این فرهنگ بسیار اثرگذار هستند.

برگزاری کارگاه آموزشی «مهدویت و سبک زندگی اسلامی» در خرم‌آباد

وی یکی‌از نشانه‌های مؤمنان را انتظار فرج خواند و افزود: مهم‌ترین وظیفه هر فرد در جامعه، شناخت و کسب معرفت بیشتر و روزافزون در زمینه امام عصر و مفهوم انتظار و تلاش برای شناساندن آن به سایر افراد جامعه است و بدیهی است اگر این کسب شناخت و معرفت، به فرهنگی عمومی و همگانی در جامعه تبدیل شود، بدون تردید آن جامعه خواهد توانست پله‌های ترقی، پیشرفت و توسعه را زودتر از تصور طی کند.
محسنی، سرپرست آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم‌آباد نیز ضمن تقدیر از تلاش مربیان و معاونین پرورشی مدارس، گفت: دانش‌آموزان امانت‌داران معصوم جامعه هستند که وظیفه داریم با ترویج سبک زندگی اسلامی در بین آنان نیرویی در تراز جمهوری اسلامی تحویل جامعه داده شود.
محمدحسین احمدی، سرپرست معاونت پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان و حجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه‌های علمیه استان لرستان نیز در این دوره آموزشی مباحثی را بیان کردند.

انتهای پیام

captcha