رفع استكبارهای مختلف نیاز به گفتمان‌سازی دارد/ خود را در معرض قضاوت تاریخ قرار دهیم
کد خبر: 3708434
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
گرامی:

رفع استكبارهای مختلف نیاز به گفتمان‌سازی دارد/ خود را در معرض قضاوت تاریخ قرار دهیم

گروه اجتماعی ـ مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینكه استكبارهای مختلف سیاسی، عبادی، سیاسی و علمی وجود دارد، تأكید كرد كه برای رفع هر یك نیاز به گفتمان‌سازی داریم.

به گزارش ایكنا از فارس، حمیدرضا گرامی، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس امروز، 3 اردیبهشت‌ماه در مراسم جشن اعیاد شعبانیه که به‌همت بسیج دانشجویی و عشایر استان فارس برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و همراهی مردم توانسته به وعده‌های الهی نزدیک‌تر شود، گفت: خداوند دو جریان را در کنار خلقت پدید آورد که جریان مخالف همیشه به دنبال ایجاد مانع هستند.
وی با بیان اینکه این دو جریان همانند دو رود شور و شیرین در کنار هم حرکت می‌کنند، افزود: خداوند عقل را به اشرف مخلوقات داده است و برای اینکه دچار وسوسه‌های شیطان نشوند پیامبران و بزرگواران را برای هدایت انسان‌ها در نظر گرفته است که بعضاً این انسان‌ها در قبال پیامبران زمان خود از سر علم و آگاهی تبعیت می‌کنند و رستگار می‌شوند.
گرامی اظهار كرد: در این بین کسانی هستند که از باب غرور، استعمار و خودشیفتگی و استکبار به واسطه قدرت و غیره مقابله کردند و چه بسا در برهه‌هایی از تاریخ چند پیامبر در بین مردم بوده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان كرد: استکبارهای سیاسی، عبادی، سیاسی و علمی را در کشور داریم که برای رفع هر یک نیاز به گفتمان‌سازی است.
گرامی با تأکید بر اینکه باید خود را در معرض قضاوت تاریخ قرار دهیم، گفت: ما در جایگاه و مکانی قرار گرفتیم به‌عنوان پاسداران انقلاب اسلامی و اصلی‌ترین وظیفه ما حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی بیان كرد: یک پاسدار باید با اعمالش، رفتارش و گفتارش اسلام ناب محمدی(ص) را به جامعه معرفی کند و باید این نکته را فراموش نکنیم که خوی استکبار تا قیامت وجود دارد و انقلاب اسلامی به سادگی به 40 سالگی نرسیده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: در کشور مسائل و مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد اما برخی از مسئولان موضوعات ساده دیگری را مطرح می‌کنند و أین عمارها باید عملیاتی شود.
گرامی گفت: عده‌ای در جایگاه‌های مدیریتی کشور با تمام توان خود در زمین دشمن بازی می‌کنند و اگر غفلت کنیم دچار انحراف می‌شویم.
انتهای پیام

captcha