برپایی جشن اعیاد شعبانیه در تیپ 55 هوابرد شیراز/ هر چه در توان داریم، در راه دین به كار گیریم
کد خبر: 3708468
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹

برپایی جشن اعیاد شعبانیه در تیپ 55 هوابرد شیراز/ هر چه در توان داریم، در راه دین به كار گیریم

گروه اجتماعی ـ جشن اعیاد شعبانیه با حضور كلیه كاركنان پایور و وظیفه در تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی تیپ 55 هوابرد شیراز، به‌مناسبت اعیاد با بركت و خجسته شعبانیه، میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار، میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و میلاد با سعادت چهارمین خورشید تابناك آسمان امامت و ولایت حضرت امام سجاد(ع) مراسم جشن و مولودی‌خوانی در تیپ 55 هوابرد برگزار شد.
در این مراسم كه فرماندهان، مسئولان و كلیه كاركنان پایور و وظیفه حضور داشتند، حجت‌الاسلام سیدعباس برهانی نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز با اشاره به خصوصیات بارز و اوصاف آن بزرگواران علیهم السلام، بندگی و عبودیت را از بارزترین صفات آن بزرگواران ذكر كرد و كاركنان را به تاسی از سیره آن گل‌های باغ نبوی دعوت كرد.
وی اظهار كرد: اگر درمورد شخصیت همه اهل بیت(ع) و ائمه اطهار بررسی شود می‌بینیم كه اوصاف فراوان مشتركی داشته‌اند و دلیل آن هم این است كه آن بزرگواران از نور واحدی هستند.
برهانی‌نسب بیان كرد: معیار و ملاك ارزشمندی اعمال در قرآن، فی سبیل‌الله بودن اعمال بوده و محوریت خداوند در تمامی اعمال یكی از اوصاف مشترك در شخصیت امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل(ع) و امام سجاد(ع) است.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد گفت: روز پاسدار روز ولادت امام حسین(ع) است زیرا امام حسین(ع) از دین پاسداری كرد و یاران و نزدیكان او در راه دین جان دادند.
وی افزود: ما هم وظیفه داریم در راه دین هر چه در توان داریم به كار گیریم و از رهبرمان حمایت كنیم. روز پاسدار مختص به یك قشر خاص نیست و شامل تمامی انسان‌های آزاده است كه در مقابل استكبار و هر دشمنی كه در برابر دین قد علم كند خواهند ایستاد.
برهانی‌نسب در ادامه با بیان صفات و خصوصیات حضرت عباس(ع) گفت: حضرت اباالفضل العباس(ع) هیچگاه دست از حمایت امام حسین(ع) برنداشت و با وجود اینكه دستانش قطع و سر آن حضرت را از بدن جدا كردند اما علم حمایت از ولایت را همچنان برافراشته نگه داشت.
وی در پایان با اشاره به نامگذاری سال 1397 اظهار كرد: مقام معظم رهبری با درایت و تدابیر حكیمانه خود امسال را سال حمایت از كالای ایرانی نامگذاری فرمودند و مردم و مسئولان باید در این خصوص با همت و تلاش به شعارامسال جامه عمل پوشانده و با حمایت از كالای ایرانی زمینه پیشرفت روز افزون كشورمان را فرهم آورده و پرچم پرافتخار كشورمان را بلندتر از هر زمان دیگر به اهتزاز درآورند .
مولودی‌خوانی در وصف ائمه اطهار توسط مداح و ذاكر اهل بیت عصمت و طهارت و اجرای دو سرود در خصوص تیپ 55 هوابرد و جانبازان سرافراز ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه های این مراسم جشن بود.
یادآور می‌شود، به‌همین مناسبت مراسم جشنی در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) پادگان شماره 2 تیپ 55 هوابرد و حسینیه كوی سازمانی شهید جاودانیان تیپ 55 برگزار شد.
انتهای پیام

captcha