برگزاری مسابقه کتابخوانی «خانه دوست کجاست؟» در یزد
کد خبر: 3708477
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

برگزاری مسابقه کتابخوانی «خانه دوست کجاست؟» در یزد

گروه اجتماعی- معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد از برگزار مسابقه کتابخوانی «خانه دوست کجاست؟» با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش ظرفیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، حامد صدیقی، معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد از برگزار مسابقه کتابخوانی «خانه دوست کجاست؟» خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش ظرفیت اجتماعی برگزار می شود.

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد افزود: این مسابقه از 24 اسفند آغاز شده و تا 10 اردیبهشت ماه 97 ادامه دارد و قرعه کشی نفرات برگزیده در هفته هلال احمر انجام و به منتخبان، جوایزی اهدا می شود.

صدیقی اهدف اجرای این مسابقه را توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، ارتقاء فرهنگ مطالعه مفید و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سنین کودکان و نوجوانان برشمرد.

وی تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی «خانه دوست کجاست؟» در سه رده سنی پیش دبستانی و دبستان 1 (5 تا 9 سال) دبستان 2 ( 10 تا 12 سال و دبیرستان (13 تا 18 سال) برگزار می شود.

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد ادامه داد: برای شرکت در این مسابقه، در بخش الف (پیش دبستانی و دبستان ۱) مجموعه هفت جلدی کتاب ماه پیشونی و دیو هفت چهره، در بخش ب (دبستان ۲) کتاب های درست و نادرست، عصبانی شدن همیشه بد نیست، احترام، دوست خوب، بالابردن اعتماد به نفس و تاثیرپذیری و در بخش پ (دبیرستان) کتاب های شبکه های اجتماعی و سواد ماهواره ای درنظر گرفته شدند.
منبع: هلال احمر یزد

انتهای پیام

captcha