اجرای برنامه‌های متنوع در هفته گراميداشت مقام معلم
کد خبر: 3708480
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

اجرای برنامه‌های متنوع در هفته گراميداشت مقام معلم

گروه اجتماعی- فرماندار يزد گفت: با برنامه‌ريزی‌های صورت گرفته برنامه‌های گراميداشت مقام شامخ معلم در شهرستان يزد نسبت به سال‌های گذشته متنوع و متفاوت‌تر خواهد بود.

به گزارش ایکنا از یزد، مصطفی سالاری، فرماندار یزد روز گذشته در مراسم تكريم و معارفه مدير آموزش و پرورش ناحيه يك يزد با تقدير و تشكر از نقش آفريني فرهنگيان در تعليم و تربيت آينده سازان اين مرز و بوم اظهار کرد: بسيار خرسنديم كه در دوران مسئوليت توانسته ايم در كنار معلمان و فرهنگيان در راستاي پيشبرد اهداف نظام تعليم و تربيت گام برداشته و كمك كار اين عزيزان در مسير رفع مسائل و مشكلات در اين عرصه باشيم.
فرماندار يزد با بيان اينكه بالغ بر نيمي از جمعيت استان در شهرستان يزد قرار دارند افزود: در برخي از موارد گاهاً نيازها و مطالبات بحقي از سوي مردم و فرهنگيان در حوزه تعليم و تربيت مطرح مي شود كه نيازمند برنامه ريزي و ارائه راهكارهاي عملياتي به منظور رفع آنها توسط مديران ارشد استاني است.
رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان يزد با اشاره به در پيش بودن سالروز شهادت استاد شهيد مرتضي مطهري و گراميداشت مقام معلم و تبريك پيشاپيش اين ايام به فرهنگيان و معلمان ابراز کرد: خوشبختانه از اواخر سال گذشته جلسات شوراي آموزش و پرورش شهرستان يزد با دستور كار چگونگي برنامه ريزي به منظور بزرگداشت هر چه باشكوهتر اين هفته تشكيل شده و تاكنون پيگيري هاي لازم در اين زمينه صورت گرفته است.
سالاري اضافه كرد: اميدواريم در سال جاري با هماهنگي و همكاري ادارات و نهادهاي شهرستان به ويژه صدا و سيماي مركز يزد و شهرداري ها شاهد ثبت برنامه هاي بسيار شايسته و در خور شأن معلمان و فرهنگيان در هفته گراميداشت مقام معلم باشيم.
فرماندار يزد ضمن تقدير و تشكر از زحمات و تلاشهاي ارزنده «عبدالحميد صابري» در مدت تصدي مسئوليت مدير آموزش و پرورش ناحيه يك يزد و آرزوي توفيق براي «زهره اميرچقماقي» به عنوان مديرجديد تصريح كرد: يكي از مهمترين برنامه هاي دولت تدبيرو اميد فراهم نمودن زمينه براي نقش آفريني زنان در عرصه مختلف مديريتي است كه قطعاً با توجه به پتانسيل ها و توانمندي مديرجديد اين مهم به خوبي به منصه ظهور خواهد رسيد.

انتهای پیام

captcha