تقویت هویت دینی دانش‌آموزان یک ضرورت اجتناب ناپذیراست
کد خبر: 3708497
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲

تقویت هویت دینی دانش‌آموزان یک ضرورت اجتناب ناپذیراست

تقویت هویت دینی دانش‌آموزان یک ضرورت اجتناب ناپذیراست گروه اجتماعی- معاون پشتیبانی و برنامه ریزی ستاد همکاری‌های حوزه وزارت آموزش و پرورش گفت: تقویت هویت دینی دانش‌آموزان یک ضرورت اجتناب ناپذیراست.

به گزارش ایکنا از کردستان، راه‌های همکاری بیش از پیش حوزه و آموزش و پرورش امروز، سوم اردیبهشت ماه طی نشستی با حضور معاون پشتیبانی و برنامه‌ریزی ستاد همکاری‌های حوزه وزارت آموزش و پرورش و مدیر آموزش و ‌پرورش مریوان بررسی شد.
رحیمی، معاون پشتیبانی و برنامه ریزی ستاد همکاری‌های حوزه وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: تقویت هویت دینی دانش آموزان یک ضرورت اجتناب ناپذیراست.
وی افزود: امروز دشمنان از همه ابرازهای خود از جمله ابزار نرم و فضای مجازی جهت تهی کردن جامعه از ارزشهای اسلامی استفاده می کنند و تقویت هویت دینی و استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون به کم رنگ شدن اهداف شوم دشمنان کمک چشمگیری خواهد کرد.
معاون پشتیبانی و برنامه ریزی ستاد همکاری‌های حوزه وزارت آموزش و پرورش گفت: تقویت هویت دینی دانش‌آموزان یک ضرورت اجتناب ناپذیراست.
بهمن عرفانی، مدیر آموزش و پرورش مریوان هم در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت آموزش و پرورش و آخرین وضعیت شهرستان و معرفی توانمندی‌های موجود بر آمادگی شهرستان مریوان برای فرهنگ‌سازی و ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی دانش‌آموزان تأکید کرد.
انتهای پیام

captcha