دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز به مرحله منطقه‌ای جشنواره قرآن راه یافتند
کد خبر: 3708577
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز به مرحله منطقه‌ای جشنواره قرآن راه یافتند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ 14 دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز به مرحله منطقه‌ای سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور راه یافتند.

حمید ساجد مسئول امور قرآنی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: دانشجویان راه‌یافته از این دانشگاه به مرحله منطقه‌ای سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور معرفی شدند.

وی ادامه داد: محمدحسین طرفی محیسن‌پور، کفایت آلبوغبیش، زینب یابری و الهام عساکره در رشته قرائت تحقیق، معصومه خنافره، فریال خنافره و لیلا دورقی احمدی در رشته ترتیل، هادی چنانی در رشته حفظ کل قرآن کریم، امینه پرورش در رشته حفظ 20 جزء، امیرحسین جعفری، فائزه جلالی و مائده مراغی در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم، زینب زائرچی و سوسن عبیداوی در رشته حفظ 5 جزء دانشجویانی هستند که به این مرحله از جشنواره قرآن راه یافته‌اند. 

ساجد عنوان کرد: مرحله منطقه‌ای سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه بندرعباس 16 و 17 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مسئول امور قرآنی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: به منظور آماده سازی این دانشجویان برای شرکت در جشنواره قرآن کارگاه آماده سازی با تدریس ناصر دغاغله در دانشگاه در حال برگزاری است.

انتهای پیام

captcha