آموزش 150 قرآن آموز در خانه قرآن باقرالعلوم اسکندان اسکو
کد خبر: 3708625
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

آموزش 150 قرآن آموز در خانه قرآن باقرالعلوم اسکندان اسکو

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر خانه قرآن باقرالعلوم اسکو، با بیان اینکه 150 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآن حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، فصیح خوانی و مفاهیم مشغول آموزش هستند.

مهدی رحیمی، مدیر خانه قرآن باقرالعلوم اسکو در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 150 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآن حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، فصیح خوانی و مفاهیم مشغول آموزش هستند.

آموزش 150 قرآن آموز در خانه قرآن باقرالعلوم اسکندان اسکو
وی قرآن را کتابی برای نجات بشر از نادانی‌ها دانست و افزود: کلام خداوند متعال است که بر حضرت محمد(ص)نازل شده یعنی فضیلتی دارد هم از ناحیه‌ای که آمده یعنی از طرف خدا و فضیلت دیگرش نیز به محل نزولش که قلب پیامبر اکرم (ص) است و درواقع اینکه قرآن کتابی است که برای نجات بشر از نادانی ها و هدایت کننده به سوی دانایی هاست و تضمین کننده مجد و عظمت و سعادت همیشگی برای کسی است که به برنامه‌هایش عمل کند.
رحیمی از پایه های سنی قرآن آموزان این خانه قرآن گفت و خاطرنشان کرد: قرآن آموزان در این خانه قرآنی در رده های سنی نونهال، نوجوان، حوان و بزرگسال هستند.
مدیر خانه قرآن باقرالعلوم اسکندان اسکو یادآور شد: برای بهره‎مندی و اُنس با قرآن باید مراحلی را طی کرد که یکی از آنان قرائت قرآن است.
وی بااشاره به فرموده امیرالمومنین علی(ع) افزود: مولای متقیّان علی(ع) می فرمایند: قرآن را یاد بگیرید که بهار دلهاست و نیکو آن را تلاوت کنید که سودمندترین چیز برای شما قرآن است.
رحیمی ضمن بازگو نمودن هدف اصلی پیامبران از تلاوت آیات الهی تاکید کرد: تلاوت آيات الهی برای مردم از سوی پيامبران به اين قصد و منظور انجام می شد كه اتمامی حجتی صورت پذيرد و كسی مدعی نشود كه به حقايق آگاه نبوده و يا دسترسی به حقايق نداشته و نتوانسته است از حق و حقيقت آگاهی يابد.

انتهای پیام

captcha