سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران منصوب شد
کد خبر: 3708672
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران منصوب شد

گروه اندیشه ــ سید علی طباطبایی رییس سازمان جهاددانشگاهی تهران، طی حکمی حسن فارسی جوکار را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران منصوب کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران منصوب شد
به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، طی حکمی از سوی سیدعلی طباطبایی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی تهران، حسن فارسی جوکار به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران» منصوب شد. در متن این حکم آمده است:
برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسن فارسی جوکار، احتراما با عنایت به تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران» منصوب می‌گردید. امید است با اتکال به خداوند متعال و همدلی جهادگران عزیز در امور محوله بویژه افزایش بهره وری در فعالیت‌های فرهنگی سازمان، تداوم ارتباط موثر با نسل جوان دانشجو، هماهنگی با نهاد‌های فرهنگی دانشگاه و دیگر ارگان‌های فعال در زمینه فرهنگ و اجرای فعالیت‌های فاخر فرهنگی در خور نام و سابقه سازمان جهاد دانشگاهی تهران موفق و موید باشید.
گفتنی است، در نامه‌ای جداگانه از سوی سیدعلی طباطبایی رییس سازمان جهاددانشگاهی تهران، از خدمات مهدی عباسی در مدت تصدی سرپرستی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی تهران تقدیر و تشکر شد.
captcha