اعلام زمان برگزاری مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن و عترت وزارت و بهداشت
کد خبر: 3708720
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

اعلام زمان برگزاری مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن و عترت وزارت و بهداشت

گروه سلامت ــ زمان برگزاری مرحله دانشگاهی رشته‌های کتبی و آوایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از سوی وزارت بهداشت اعلام شد.

اعلام زمان برگزاری مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن وعترت وزارت و بهداشت
به گزارش ایکنا، زمان برگزاری مرحله دانشگاهی رشته‌های کتبی و آوایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام شد.
مسابقات مرحله دانشگاهی رشته‌های کتبی به صورت همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تاریخ ۲۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. همچنین زمان مهلت برگزاری مسابقات مرحله دانشگاهی رشته‌های آوایی شامل حفظ، ترتیل و تحقیق قرآن کریم این دوره از جشنواره، تا ۳۱ اردیبهشت اعلام شده است و همه دانشگاه‌های علوم پزشکی فرصت دارند تا این تاریخ، آزمون مرحله دانشگاهی در رشته‌های آوایی خود را برگزار کنند.
بر اساس اعلام مرکز قرآن وعترت وزارت بهداشت، جمع آوری آثار بخش‌های غیرحضوری بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، تا اواخر تیرماه امسال اعلام شده است.
ثبت نام بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از اواخر بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت که پیش‌بینی می‌شود امسال نسبت به دیگر سال‌ها، شمار ثبت‌نام‌کنندگان از این رویداد بزرگ قرآنی افزایش یابد. تا کنون ۳۸ هزار و ۶۷۶ نفر ثبت نام کننده اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در این رویداد بزرگ قرآنی- دانشگاهی شرکت کرده‌اند.
انتهای پیام
captcha