جانبازان «عماران انقلاب» هستند
کد خبر: 3708737
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

جانبازان «عماران انقلاب» هستند

گروه معارف- رئیس‌کل دادگستری البرز از جانبازان به عنوان «عماران انقلاب » یاد کرد و گفت: جانبازان از ارزشمندترین دارایی خود برای دفاع از نظام اسلامی گذشتند.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز، احمد فاضلیان در آیین گرامیداشت ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز که در دادگستری البرز برگزار شد، حضور جانبازان در دادگستری را مایه افتخار و اعتبار این مجموعه دانست و اظهارکرد: ایثارگران انسان‌هایی با ایمان و متعهد هستند که فعالیت آن‌ها در دادگستری استان البرز فرصتی مغتنم و پشتوانه‌ای بزرگ است تا گام‌های خود را برای پیشرفت و تعالی محکم‌تر برداریم.
وی با تأکید بر استفاده از سرمایه نیروهای ایثارگر و جانباز در دادگستری استان اضافه کرد: آن‌ها از امتحان الهی سربلند بیرون آمده‌اند و با تصمیمات سرنوشت‌ساز و انتخاب تاریخی خود در شرایطی که جهان استکبارعلیه کشورمان جبهه جنگ تحمیلی ایجاد کرده بود با ولایت‌پذیری و بصیرت خود تحت رهبری امام خمینی(ره) افتخار بزرگی را آفریدند.
این مسئول با اشاره به اینکه راه شهدا، ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی پس از پایان آن نیز ادامه داشته متذکر شد: در دوران مختلف پس از انقلاب، دشمنان بیکار نبوده و با ایجاد توطئه‌های متعدد درصدد براندازی بودند ولی با ادامه ایثارگری‌های جوانان آگاه و با بصیرت، انقلاب بیمه‌شده است.
فاضلیان با به کار بردن عبارت «عماران انقلاب» برای جانبازان بیان کرد: مسیر ایثارگری همواره باز است و انسان‌های وارسته همچون مدافعان حرم با اهدای ارزشمندترین دارایی خود، امنیت را برای ملت ایران به ارمغان می‌آورند.
وی جمهوری اسلامی ایران را الگویی بی‌بدیل در جهان دانست و متذکر شد: باید تلاش کنیم این الگو با عبور از تمایلات نفسانی و خدمات‌رسانی بیشتر به مردم جایگاه خود را در بین جهانیان مستحکم‌تر کند.
رئیس‌کل دادگستری استان البرز اضافه کرد: دادگستری استان البرز در راستای اهداف متعالی نظام، قدم‌های مهمی برداشته است ولی همچنان با آنچه انتظار مردم و مطلوب دستگاه قضایی است فاصله‌داریم و امیدواریم بتوانیم با پیشبرد اهداف در نظر گرفته‌شده، دستگاه قضایی متناسب با شأن و منزلت مردم ایران اسلامی را ایجاد کنیم که لازمه آن فعالیت جهاد گونه است.
فاضلیان تصریح کرد: برای رسیدن به نتایج مطلوب همان‌گونه که شهدا، ایثارگران و جانبازان ارزشمندترین دارایی خود را فدا می‌کنند همه مسئولان و کارکنان باید باروحیه ایثارگری، شغل و فعالیت واگذارشده را بخشی از زندگی خود تلقی کنند تا به اهداف متعالی انقلاب برسیم.
این مسئول در ادامه به خصوصیات حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و نام‌گذاری سالروز ولادت ایشان به نام روز جانباز اشاره کرد و گفت: بندگی، ولایتمداری، وفاداری به آرمان‌ها، سقا بودن، ادب، بصیرت، شناخت روشن از دین، علم‌آموزی و معرفت‌اندروزی بخشی از خصائل و ویژگی‌های برجسته آن حضرت بود که مسئولیت جانبازان سرافراز را در تأسی از ایشان سنگین‌تر می‌کند.
رئیس‌کل دادگستری استان البرز تصریح کرد:‌ نگاه و انتظار جامعه و نسل جوان از جانبازان به‌عنوان الگوی خودشان این است که ویژگی‌های حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام را بروز دهند.
انتهای پیام./

captcha