شروع دوره‌های آموزشی در بوستان قرآن تبریز
کد خبر: 3708743
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

شروع دوره‌های آموزشی در بوستان قرآن تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی- شهردار منطقه 7 تبریز از آغاز شروع دوره‌های آموزشی در بوستان قرآن خبر داد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی فرخی، شهردار منطقه 7 تبریز، امروز چهارم اردیبهشت‌ماه گفت: در کنار تمامی فعالیت‌های عمرانی توجه به مقوله فرهنگی و مرتفع کردن مشکلات و کاستی های موجود در این مراکز از جمله اولویت ‌ای کاری این شهرداری است.

وی، تصریح کرد: مراکز فرهنگی و آموزشی این شهرداری به دلیل عدم توجه در در سال‌های اخیر با مشکلات مختلفی مواجه بود که خوشبختانه در حال حاضر با مرتفع شدن مشکلات موجود و بهسازی ساختمان های این مراکز در جهت تقویت کیفی فعالیت های آنها نیز گام های مناسبی برداشته شده است.

فرخی، با اشاره به اهمیت فعالیت‌های بوستان قرآن اظهار کرد: بوستان قرآن اولین بوستان قرآنی موجود در شمالغرب کشور است که می‌توان به نحو مناسب در جهت توسعه فرهنگ و آموزه های قرآنی بهره برد .

شهردار منطقه 7 تبریز، افزود: تلاش در جهت رونق بخشیدن به مراکز فرهنگی –آموزشی منطقه از جمله اولویت‌های این شهرداری است که در این خصوص تلاش خواهیم داشت ارتباط مناسب و موثر با مدارس ، مساجد و سایر مراکز فرهنگی منطقه داشته باشیم.

وی، خاطرنشان کرد: ثبت نام در رشته‌های قرآنی برای تمامی گروه‌های سنی اعم از ترتیل، تجوید، صوت و لحن، آموزش نهج البلاغه، کلاس های احکام، رشته‌های هنری نظیر خیاطی، گلدوزی، گلسازی در سبک‌های مختلف، سرمه دوزی، عروسک سازی، عثمان دوزی، آشپزی ایرانی اسلامی، نقاشی کودکان و بزرگسالان و همچنین کلاس های مشاوره، تغذیه سالم، زبان انگلیسی، رباتیک و ... برای تمامی علاقمندان شروع شده است.

فرخی، گفت: عاقمندان جهت شرکت در این دوره‌ها همه روزه می‌توانند از ساعات ۹ الی  ۱۸ با مراجعه به بوستان قرآن ، فرهنگسرای کوثر لاله و خانه سلامت اندیشه نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

انتهای پیام

captcha