تلاوت «مسلم خدابخشی» در علی‌آباد کتول
کد خبر: 3708746
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

تلاوت «مسلم خدابخشی» در علی‌آباد کتول

گروه جلسات و محافل ــ یکصد و هفتاد و یکمین کرسی تلاوت شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان شامگاه امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

تلاوت «مسلم خدابخشی» در علی‌آباد کتول

به گزارش ایکنا؛ یکصد و هفتاد و یکمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم مصلای شهرستان علی‌آباد کتول شا‌مگاه امروز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار می‌شود.
در این مراسم معنوی که با حضور علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن برگزار می‌شود، برنامه‌های مختلفی همچون قرائت دعای توسل، تلاوت قرآن کریم، یادبود شهید احمد برزگر خاندوزی به عنوان شهدای شاخص جلسه، بیان نکات تفسیری توسط حجت‌الاسلام و المسلمین صادق‌پور، مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی علی‌آباد کتول مسابقه حضوری و قرعه‌کشی میان حاضران در جلسه و اهدای جوایز اجرا می‌شود.
همچنین، در ادامه این مراسم قرآنی و معنوی نیز مسلم خدابخشی، قاری ممتاز قرآن کریم استان گلستان به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید خواهند پرداخت. همچنین در ادامه، برنامه تجلیل و قدردانی از اعضای خانواده شهدای شاخص محفل قرآنی، اجرا می‌شود.
یادآور می‌شود، این مراسم هر هفته به همت جامعه قرآنیان استان گلستان، شهرستان علی‌آباد کتول برپا می‌شود و علاقه‌مندان نیز برای حضور در این مراسم می‌توانند، شامگاه هر سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا به محل مصلای شهرستان علی‌آباد کتول مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha