اعلام مكان اجرای آزمون طرح ارزیابی حافظان قرآن در فارس/ 21 اردیبهشت‌؛ زمان برگزاری
کد خبر: 3708843
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

اعلام مكان اجرای آزمون طرح ارزیابی حافظان قرآن در فارس/ 21 اردیبهشت‌؛ زمان برگزاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از اعلام مكان برگزاری آزمون سیزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرك به حافظان قرآن كریم در این استان خبر داد.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن اعلام این خبر گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز، از پنج مدرسه این ناحیه در مقاطع متوسطه اول و دوم بازدید به عمل آمد كه در نهایت دبیرستان اندیشه(2) متوسطه اول به‌عنوان حوزه آزمون سیزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرك به حافظان قرآن كریم استان فارس انتخاب شد.
وی افزود: از مهم‌ترین مشکل حوزه آزمون طرح مذکور در سنوات گذشته تجمع همه رشته‌ها در یک حوزه بود که در سال جاری سعی شد این نقص برطرف شود و با همکاری مدیریت دبیرستان اندیشه، فضای متفاوت و مناسب جهت برگزاری آزمون طرح مذکور در نظرگرفته شد.
موسوی یادآور شد: طبق برنامه مدونی که تنظیم شده است در هر حوزه آزمون، یکی از مقاطع 3،5،10،20 و30 جزء قرآن کریم برگزار خواهد شد.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در پایان گفت: سیزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در سال جاری روز جمعه، 21 اردیبهشت‌ماه و با حضور 297 نفر حافظ در مقاطع مختلف حفظ برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha