رویکرد مذهبی در نصب المان‌های شهری
کد خبر: 3708868
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
رشیدی مطرح کرد:

رویکرد مذهبی در نصب المان‌های شهری

گروه اجتماعی ـ شهردار خرم‌آباد بر بازنگری آذین‌بندی شهری در مناسبت‌های مذهبی و المان‌های شهری تاکید کرد و گفت: در تمام پروژه‌های شهرداری، پیوست فرهنگی وجود دارد.

به گزارش ایکنا از لرستان، وحید رشیدی، شهردار خرم‌آباد، ظهر امروز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران، گفت: یکی‌از علل آب‌گرفتگی معابر شهری خرم‌آباد عدم اجرایی نشدن طرح های بالادستی خرم‌آباد است.
وی تصریح کرد: بیش‌از ۶۰ درصد آب‌هایی که در خیابان‌های سطح شهر جاری می‌شود در حوزه شهرداری نیست، به‌طوری‌که آب منطقه گلدشت خرم‌آباد مربوط به کوه مدبه است.
رشیدی شیب زیاد در شهر خرم‌آباد را از دیگر عوامل آب‌گرفتگی معابر شهری برشمرد و خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی زیرگذر بهارستان ۲۹ درصد است و طرح جامع ترافیک در مرحله بهره‌برداری میدانی مشاور است و در چند فاز ارائه و اجرا می‌شود.
شهردار خرم‌آباد به بازنگری طرح‌ها توسط معاونت توسعه شهرداری خرم‌آباد در حال انجام است، به احداث دو پُل موقت بر روی رودخانه خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: این دو پروژه تا اوایل ماه آینده انتخاب پیمانکار می‌شود، کمااینکه این پُل‌ها نقش مهمی در تسهیل ترافیک دارد.
وی با بیان این‌که در تعریف بافت فرسوده، بافت تاریخی و حاشیه‌ای بین دستگاه‌ها اختلاف‌نظر وجود دارد، عنوان کرد: فرق شهرداری با سایر دستگاه‌ها این است که شهردار باید قدرت ریسک‌پذیری داشته باشد.

پیوست فرهنگی طرح‌ها افزایش مشارکت مردم را به‌دنبال دارد

رشیدی با تاکید بر مشکلات خط‌کشی معابر شهری، عنوان کرد: خرید رنگ ترافیک از چند کارخانه صاحب برند در دستور کار شهرداری است زیرا خط‌کشی شهری در دید شهروندان تاثیر دارد.
شهردار خرم‌آباد با بیان این‌که تمام طرح‌های شهرداری پیوست فرهنگی دارد، گفت: اگر پیوست فرهنگی نباشد ما شاهد کاهش مشارکت مردم هستیم.

انتهای پیام

captcha