آذربایجان غربی، از امنیت پایداری برخوردار است
کد خبر: 3708888
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

آذربایجان غربی، از امنیت پایداری برخوردار است

گروه سیاسی - نماینده مردم ماکو، چالدران و شوط در مجلس شورای اسلامی گفت : آذربایجان غربی از امنیت پایداری برخوردار بوده و این امنیت فرصت استفاده از ظرفیت های بالقوه استان را فراهم می کند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی عین الله شریف پور نماینده مردم ماکو، چالدران و شوط در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دومین جلسه شورای اداری استان که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور برگزار شد، بیان کرد : هم اکنون استان از امنیت پاداری برخوردار بوده و تمام عملکردها را مدیون سرمایه های نظام و انقلاب هستیم و باید در راستای تقویت نظام گام برداریم.

وی با بیان اینکه تقویت نظام و انقلاب موجب مایوس شدن دشمنان می شود، تصریح کرد : دولت اکنون با بحران های جدی دست و پنجه نرم می کند ولی رفاه و همدلی در سطح ملی همیشه برقرار بوده و دشمن هر نقشه ای بخواهد اجرا کند قطعا نقش بر آب خواهد شد.

وی ادامه داد : یکی از مشکلات جدی در استان افزایش عوارض خروج از کشور می باشد که ظلم بزرگی در حق استان های مرزی دارای گمرک بوده و ارتباطات اجتماعی، فرهنگی و وضعیت معیشت مردم مرزنشین را تحت تاثیر قرار می دهد.

شریف پور یادآور شد : اکنون با وجود این مشکل مرزنشینان به سختی معیشت خود را تامین می کنند و نباید اجازه دهیم این مساله موجب تبدیل به یک معضل و آسیب بزرگ اجتماعی گردد.

 

انتهای پیام

captcha