جانبازان ذخیره ارزشمند انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3708924
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴

جانبازان ذخیره ارزشمند انقلاب اسلامی هستند

گروه فرهنگی- فرماندار یزد گفت: جانبازان ذخیره ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که خداوند آنان را برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در بین ما به ودیعه گذاشته است.

به گزارش ایکنا از یزد، مصطفی سالاری، فرماندار یزد 3 اردیبهشت ماه با حضور در منزل جانبازان سرافراز شهرستان یزد ضمن دیدار با خانواده‌های آنان از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.
سالاری در این دیدارها با تقدیر از پایمردی و استقامت بی‌نظیر جانبازان گفت: جانبازان ذخیره ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که خداوند آنان را برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در بین ما به ودیعه گذاشته است.
وی تصریح کرد: نگاهی سطحی به اوضاع کنونی منطقه و جهان به‌خوبی اهمیت کار بزرگ شهدا، جانبازان و ایثارگران را نشان می‌دهد که با اقدام شجاعانه خود میهن اسلامی را برابر توطئه‌های دشمنان اسلام بیمه کردند.
احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز در این دیدار بابیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس تصریح کرد: انقلاب اسلامی به‌سادگی به دست نیامده است بلکه به‌پای این انقلاب جوانان زیادی با تقدیم خون یا بخشی از اعضای بدن خود، این میراث ارزشمند را به دست ما سپردند که باید از آن پاسداری و محافظت کنیم.
ابراهیمی با تجلیل از همراهی و همدلی همسران جانبازان گفت: ارزش کار همسران جانبازان بر کسی پوشیده نیست و تحمل سختی‌ها و مشکلات عدیده جانبازان نزد خداوند متعال مأجور خواهد بود.
این مقام مسئول اکید کرد: جانبازان از ذخایر ارزشمند دوران دفاع مقدس هستند و لازم است به این عزیزان توجه بیشتری شود و حل مسائل آنان باید در اولویت قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha