ایران، تمدنی بزرگ در منطقه است
کد خبر: 3708962
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
نماینده دفتر جهاد اسلامی فلسطین:

ایران، تمدنی بزرگ در منطقه است

گروه اجتماعی- نماینده دفتر جهاد اسلامی فلسطین گفت: ایران به یک کشور مستقل، مقتدر، پرچم دار طرح انقلاب اسلامی و تمدن بزرگ منطقه تبدیل شده است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شب گذشته 4 اردیبهشت، در مراسم جشن شکرگزاری به مناسبت سالروز شکست حمله آمریکا در طبس اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) از ایران زمانی که تبعید شد تمام مردم به این فکر می‌کردند که انقلاب شکست خورده است اما در اخر شاه ایران از کشور فرار کرده و یکی از بزرگترین پیروزی‌های قرن اتفاق افتاد.
وی افزود: ایران بزرگترین انقلاب را در عصر جدید به پیروزی رساندند و زمانی که این انقلاب پیروز شد تمام دشمنان برای سرنگونی انقلاب اسلامی برنامه ریزی می‌کردند چرا که انقلاب اسلامی ارزش هایی بر پایه اسلام، استقلال، عزت و کرامت بنا نهاده شد و شعار انقلاب اسلامی نیز به این نکته اشاره دارد.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: در زمان طاغوت سفارت‌های رژیم صیهونیستی و آمریکا، ایران را کنترل کرده و برای ایران تصمیم می‌گرفتند که با پیروزی انقلاب اسلامی این شرایط تغییر کرده و ایران به یک کشور مستقل، مقتدر و پرچم دار طرح انقلابی اسلامی و تمدنی بزرگ منطقه تبدیل شده است.
ابوشریف با بیان اینکه کشورهای منطقه و همچنین جهان معتقد بودند که انقلاب اسلامی بسیار خطرناک است، افزود: یکی از مهم‌ترین دلایلی که انقلاب اسلامی به پیروزی‌های خود ادامه داده این است که توطئه‌ها را که مهم‌ترین پایگاه آن، رژیم صیهونیستی است، شناخته و خنثی کرده است.
وی یادآور شد: پیروزی بزرگی نزدیک است و به ملت ایران توصیه می‌کنم به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن معتقد باشند.
انتهای پیام

captcha