جشن شکرانه سالروز شکست حمله آمریکا در صحرای طبس برگزار شد
کد خبر: 3708996
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

جشن شکرانه سالروز شکست حمله آمریکا در صحرای طبس برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد- جشن شکرانه به مناسبت گرامیداشت سالروز شکست حمله آمریکا در صحرای طبس در امامزاده حسین ابن موسی الکاظم (ع) شهرستان طبس برگزار شد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری، عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا، شب گذشته4 اردیبهشت، در این مراسم اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین تکالیف بندگان خدا، شکرگزاری است و همچنین یکی از سخت‌ترین کارهای عالم شاکر بودن است.

وی افزود: خدواند نفرموده است که نمازگزارها و روزه‌گزارها کم هستند بلکه فرموده‌ است شکرگزاران خدا کم هستند چراکه در شکر سه مسئله وجود دارد.

عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا بیان کرد: اولین مسئله در زندگی، شکرگزاری برای آن دسته از نعمت‌های خداوند است که محسوس هستند مانند نعمت‌های ولایت و انقلاب اسلامی است.

ماندگاری با بیان اینکه اهل بیت(ع) در بلایا بیشتر به درگاه خداوند شکر می‌کردند، تصریح کرد: خداوند اگر پست یا مقامی به بنده خود عطا کرده برای امتحان بوده و مالکیت این پست و مقام برای خداوند است.

وی با بیان اینکه خوشا به حال بندگانی که چه در زمان نعمت‌ها و چه در زمان بلاها شاکر هستند، اظهار کرد: مردم ما به نعمت‌های جمهوری اسلامی و پیروزی در دفاع مقدس شکر کردند.

عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا بیان کرد: ملت ما مانند 40 سال گذشته مقاوم و استوار پای انقلاب اسلامی هستند که خداوند بلاهای بسیاری را از ملت جمهوری اسلامی دفع می‌کند.

ماندگاری ادامه داد: خداوند آزمون الهی را در پیش روی انسان قرار می‌دهد که هدف خداوند از این آزمون، تربیت است.

وی یادآور شد: همچنین هدف انقلاب اسلامی این بود که ما را مومن و منتظر امام زمان(عج) تربیت کند.

 

انتهای پیام

captcha