دبیرکل نُجَباء: شهادت «صماد» قلب‌هایمان را به‌درد آورد
کد خبر: 3709003
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

دبیرکل نُجَباء: شهادت «صماد» قلب‌هایمان را به‌درد آورد

گروه بین‌الملل ـ شیخ اکرم کعبی، دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء، ضمن محکوم نمودن جنایت سعودی‌ها و ترور مقام بلندپایه جنبش انصارالله، بر ایستادگی کنار ملت شریف یمن تأکید کرد.

دبیرکل نُجَباء: شهادت «الصماد» قلب‌هایمان را به‌درد آورد/ کنار ملت شریف یمن ایستاده‌ایم

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران؛ دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی شهادت «صالح علی صماد»، رئیس شورای عالی سیاسی یمن را به جهان اسلام، ملت غیور یمن، «سید عبدالملک حوثی»، رهبر جنبش انصارالله و همه مبارزان شریف جهان تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکرم کعبی، در این پیام، آورده است: جنایت ترور شهید صماد قلبهایمان را به درد آورد اما ما یاری‌گر ملت یمن و هر مستضعفی در منطقه و جهان خواهیم ماند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار شهید صالح صماد در جبهه مقاومت، تصریح کرد: این شهید خاری در گلوی آل سعود و سران آمریکا، انگلیس و همپیمانان‌شان بود و جنایت ترور او سبعیت و وحشی گری آنان را به جهان ثابت کرد.

دبیرکل نُجَباء ضمن تاکید بر اصل جهاد و ایستادگی بر ارزش‌های جهادی، آن را تنها راه پیروزی مقابل دشمنان خواند و اظهار کرد: بدانید که ما در کنار ملت شریف یمن خواهیم ایستاد و از خداوند متعال می‌خواهیم که بر این ملت منت نهاده و پیروزی سریع و فتح مبین را نصیب آنان کند.

انتهای پیام

captcha