تأکید بر گسترش و تعمیق همکاری‌ها و تعاملات طرفین / وحدت نیروهای مسلح، مایه عصبانیت دشمنان
کد خبر: 3709004
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
در دیدار فرماندهان نیروی زمینی ارتش و سپاه مطرح شد؛

تأکید بر گسترش و تعمیق همکاری‌ها و تعاملات طرفین / وحدت نیروهای مسلح، مایه عصبانیت دشمنان

گروه سیاسی ــ در دیدار صمیمانه صبح امروز فرماندهان نیروی زمینی ارتش و سپاه، طرفین بر گسترش و تعمیق همکاری‌ها و تعاملات نیروی زمینی سپاه و نیروی زمینی ارتش تأکید کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سپاه نیوز، به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از معاونین و فرماندهان این نیرو، صبح امروز، چهارشنبه 5 اردیبهشت، با حضور در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه با سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه و هیئت رئیسه ستاد فرماندهی این نیرو دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در این دیدار صمیمانه، طرفین بر گسترش و تعمیق همکاری‌ها و تعاملات نیروی زمینی سپاه و نیروی زمینی ارتش تاکید کردند.

سردار پاکپور در این دیدار با اشاره به ارتباط بسیار مطلوب و اتحاد و برادری سپاه و ارتش و رده‌های تابعه با یکدیگر عنوان کرد: امید است این دوستی و مودت روز به روز گسترش یابد.

وی یادآور شد: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست در دست برادران ارتشی خود برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب و تمامیت ارضی ایران اسلامی می‌کوشد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: امروز بحمدالله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه نیروی زمینی ارتش و سپاه در اوج آمادگی هستند و با قدرت آماده دفاع از نظام و کشور هستند.

سردار پاکپور با تاکید بر اینکه وحدت از شاخصه‌های اصلی یک جامعه است و نیروهای مسلح آن را در ابعاد مختلف نشان داده‌اند ضمن اشاره به توانمندی نیروهای مسلح در دفاع از مرزها و نبرد با تروریسم گفت: نیروی زمینی ارتش به عنوان یک نیروی ولایتمدار، با اقتدار از مرزها حفاظت و حراست کرده است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این دیدار با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و روز پاسدار ضمن تأکید بر تأثیر همراهی واخوت برادران ارتش و سپاه گفت: همانگونه که فرمانده محترم ارتش امیر موسوی گفتند این تعامل و ارتباط که به لطف الهی از همان ابتدای جمهوری اسلامی تا به امروز استحکام یافته است، تودهنی به دشمنان و بدخواهان ملت ایران و نیروهای مسلح است.

وی افزود: هماهنگی و هم‌افزایی تمام‌عیار ارتش و سپاه در عرصه‌های مختلف، اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را در یک روند اطمینان‌بخش و معنادار قرارداده است که تبلور آن را در برنامه‌های مشترک ارتش و سپاه به خوبی می‌توان دید.

امیر حیدری در پایان وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت منویات نورانی فرماندهی معظم کل قوا را مایه ناامیدی و عصبانیت دشمنان در پیگیری ناموفق اهداف و نقشه‌های شوم خود دانست.

گفتنی است؛ در دیدار فرماندهان نیروی زمینی ارتش و سپاه، مسئول عقیدتی نیروی زمینی ارتش و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد هادی رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه، نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

captcha