هشدار عمومی راه و شهرسازی برای محدوده انفجاری شهر سنجان
کد خبر: 3709062
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

هشدار عمومی راه و شهرسازی برای محدوده انفجاری شهر سنجان

گروه اجتماعی- مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به عملیات انفجاری در پروژه تقاطع غیرهمسطح شهر سنجان گفت: کلیه کسبه و کارکنان کارگاهی در روز انفجار، باید محل را ترک کنند، همچنین ساکنین محدوده عملیات انفجار نیز باید منازل خود را تخلیه کنند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان مرکزی، احمد مرزبان، مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت : پروژه تقاطع غیرهمسطح سنجان با هدف رفع یکی دیگر از نقاط پرحادثه استان مرکزی از سال 93 با قراردادی بالغ بر 100 میلیارد ریال آغاز شده که در تقاطع مذکور 15 دهانه شامل 13 دهانه 24 متری و 2 دهانه 40 متری جهت دوربرگردان‌ها در نظر گرفته شده است و طول کل پل 576 متر ، طول عرشه 394 متر می‌باشد .
مرزبان بیان کرد: تاکنون 21000 مترمکعب خاکبرداری سنگی انجام شده و در حال حاضر اجرای عملیات فنداسیون و آرماتوربندی و بتن ریزی 5 پایه اول به پایان رسیده است . همچنین خاکبرداری کنارگذر سنجان و عملیات آرماتوربندی کوله پل فیجان در حال انجام می‌باشد و اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه 140 میلیارد ریال برآورد می‌گردد.
وی گفت : به منظور هدایت ترافیکی نیاز به احداث واریانت در محدوده پروژه می‌باشد که عملیات انفجار ترانشه واریانت مذکور رأس ساعت 10 صبح روز پنج شنبه ششم اردیبهشت انجام خواهد شد.
مرزبان اعلام کرد : لازم است کلیه کسبه و کارکنان کارگاهی در روز انفجار در محدوده انفجاری حضور نداشته باشند . از ورود افراد متفرقه بشدت ممانعت می‌گردد، ساکنین و اهالی محترم محدوده عملیات انفجار می‌بایست نسبت به تخلیه منازل مسکونی خود در ابتدای صبح اقدام نمایند .
وی همچنین اعلام کرد: هماهنگی‌های لازم با صدا و سیمای استان مرکزی جهت اطلاع رسانی، شهرداری، مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی و جمعیت هلال احمر، پلیس نیروی انتظامی، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، پلیس راه و سایر ارگان‌های ذیربط صورت پذیرفته است .

انتهای پیام

captcha