«نبرد با شیطان» از شبکه افق پخش می‌شود
کد خبر: 3709065
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

«نبرد با شیطان» از شبکه افق پخش می‌شود

گروه هنر ــ مستند «نبرد با شیطان» چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه از شبکه افق پخش می‌شود.

«نبرد با شیطان» از شبکه افق پخش می‌شود

به گزارش خبرنگار ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه، مستند «نبرد با شیطان» درباره دلایل اصلی هجمه عربی - غربی به سوریه چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه از شبکه افق پخش می‌شود.

سوریه کشوری در غرب آسیاست؛ منطقه‌ای که چندین سال است جولانگاه صدها گروه تروریست شده و قدرت‌های جهانی هم با حمایت از یک یا چند گروه از بین همین تروریست‌ها، به آتش این فتنه دامن می‌زنند.

سوال اساسی در این بین این است که دلیل هجوم جهانی به سوریه چیست و چرا شاهد اتحاد عربی- غربی علیه ملت سوریه هستیم.

مستند «نبرد با شیطان» به دنبال یافتن پاسخی برای این پرسش و دیگر سوالات در این زمینه است از جمله این‌که دلیل حمایت غرب از کشتار دایمی مردم سوریه چیست؟

فرضیه‌ای در این باره وجود دارد؛ این‌که جواب این سوالات را باید در تاریخ مقاومت ملت سوریه در برابر دشمن اشغالگر قدس جستجو کرد و این مستند به دنبال اثبات همین فرضیه است.

در واقع «نبرد با شیطان» می‌خواهد به این نتیجه برسد که ریشه‌های جنگ خانمان برانداز امروز در سوریه را باید در گذشته این کشور به ویژه قرن حاضر مورد بررسی قرار داد، روزگاری که این کشور محور مقاومت در برابر صهیونیست‌ها بوده است.

این مستند محصول مرکز فرهنگی میثاق به کارگردانی محمد مهدی خالقی است که چهارشنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰ و تکرار آن ساعت ۱۶:۳۰ روز بعد از شبکه افق پخش می‌شود.

انتهای پیام

captcha