نگاهی به فعالیت خودجوش اهالی روستای عمیدآباد برای توسعه فعالیت‌های قرآنی
کد خبر: 3709067
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

نگاهی به فعالیت خودجوش اهالی روستای عمیدآباد برای توسعه فعالیت‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس هیئت امنای مسجد صاحب‌الزمان (عج) روستای عمیدآباد از احداث یک مجموعه قرآنی با حضور خودجوش اهالی در این روستا خبر داد.

حمدالله سلطانی، رئیس هیئت امنای مسجد صاحب‌الزمان (عج) روستای عمیدآباد شهرستان ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: با توجه به اهمیت فعالیت‌های قرآنی و استقبال خوبی که اهالی این روستا از حضور در کلاس‌های قرآن طی سال‌های گذشته داشتند، طی تصمیمات صورت گرفته، قرار بر احداث محلی برای فعالیت‌های قرآنی انجام شد.
وی با اشاره به اینکه با حضور خیّرین روستا زمینی به مساحت 120 مترمربع در جوار مسجد صاحب‌الزمان (عج) تهیه و مصالح مورد نیاز تهیه شد؛ افزود: این طرح از پاییز سال گذشته آغاز شده و دیوارکشی و مسقف شده است.
سلطانی با تاکید بر اینکه اتمام کار نیاز به اعتباری در حدود 100 میلیون تومان دارد، گفت: به دلیل عدم اعتبار فعلا این پروژه راکد است و قطعا طی ماه مبارک رمضان و با حضور خودجوش مردمی هزینه لازم برای ادامه کار جمع‌آوری خواهد شد.
وی با بیان اینکه قرآن متعلق به همه مردم و مومنان است و هر فرد به سهم خود باید برای توسعه آیات نوارنی وحی حضور داشته باشند، تصریح کرد: تاکنون از هیچ ارگان دولتی تقاضای کمک نداشتیم.
رئیس هیئت امنای مسجد صاحب‌الزمان (عج) روستای عمیدآباد با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی یکی از محورهای مورد توجه در مساجد است، تاکید کرد: هیئت امنای مساجد می‌توانند در تشویق عموم مردم که قطعا علاقه به حضور در عرصه قرآنی و توسعه فرهنگ آیات وحی دارند، موثر عمل کنند.
گفتنی است روستای عمیدآباد در ۳۵ کیلومتری شهر ابهر استان زنجان قرار دارد.
انتهای پیام
captcha