افزایش شکاف طبقاتی در جامعه
کد خبر: 3709135
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

افزایش شکاف طبقاتی در جامعه

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت : با وجود فرهنگ کار و تلاش در جامعه، شکاف طبقاتی روز به روز در جامعه رو به فزونی بوده و بیشتر شده است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه امروزه شکاف طبقاتی در جامعه بسیار زیاد شده است، خاطرنشان کرد : در برخی شهرستانها به دلیل مشکلات فقر و بیکاری آستانه تحمل و آمار خودکشی بسیار افزایش یافته است.
وی افزود : در ستاد امور جوانان برنامه های زیادی داده شده، نوشته شده و به تصویب می رسد، ولی واقعا خروجی این کارها چیست و در عمل کار چندان مفیدی برای جوانان انجام نشده است.
وی ادامه داد : نهاد کمیته امداد یک نهاد بسیار پرعائله در کشور است که قشر عظیمی از جوانان، زنان سرپرست خانوار و بسیاری از روستائیان تحت پوشش آن هستند.
سهندی با اشاره به اینکه علی رغم کمبود اعتبارات سال گذشته برای 2 هزار و 500 نوعروس به مبلغ 5 میلیارد تومان از سوی کمیته امداد کمک شد، تصریح کرد : امسال نیز در ایام پیش رو برای 400 نوعروس کمک های موردنیاز جمع آوری شده و راهی خانه بخت خواهند شد.
وی یادآور شد : سال گذشته اردوهای آموزشی و تربیتی بسیاری برای اعضای تحت پوشش کمیته امداد استان برگزار شد که 5 هزار و 200 نفر در این اردوها شرکت نمودند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت : امروزه متاسفانه در هر خانواده یک یا چند فارغ التحصیل دانشگاهی وجود دارد که به دلیل نبود کار و یا کار مناسب مشکلات و آسیب های بسیاری را برای خانواده ها و جوانان ایجاد نموده است.
انتهای پیام

captcha