نسل امروز و آینده نیازمند آثار و افکار شهید مطهری است
کد خبر: 3709178
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان قزوین:

نسل امروز و آینده نیازمند آثار و افکار شهید مطهری است

گروه فرهنگی- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین گفت: ما به دنبال زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید مطهری هستیم چراکه این شهید برای دیروز نیست بلکه امروز و آینده نیز نیازمند آثار و افکار شهید مطهری است. 

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الأمر(عج) قزوین، در نشست خبری پیش از ظهر امروز به منظور تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی- سیاسی اظهار کرد: سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به نام هفته عقیدتی – سیاسی نام‌گذاری شده است. 
وی افزود: شهید مطهری استادی حریت و آزادگی در دل، فکر، قلم و بیان بودند و امام راحل وی را ثمره عمر و پاره تن خود برشمردند، از این رو از هفتم تا سیزدهم اردیبهشت برنامه‌های متنوعی را در هفته عقیدتی- سیاسی برگزاری می‌کنیم. 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الأمر(عج) تصریح کرد: ما به دنبال زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید مطهری هستیم چراکه این شهید برای دیروز نیست بلکه امروز و آینده نیز نیازمند آثار و افکار شهید مطهری است. 
این مسئول ادامه داد: ترویج هر چه بیشتر افکار و اندیشه‌های شهید مطهری در کنار مطالعه و تفکر در آثار این شهید بزرگوار می‌تواند زمینه آگاهی و بصیرت‌افزایی را در جامعه به ویژه نسل جوان فراهم کند. 
حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه پاسداران استان قزوین گفت: در این هفته بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه متنوع در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برنامه استان برنامه‌ریزی در نظر گرفته شده است که از جمله آن می‌توان به برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری، برپایی ایستگاه سلامت در میعادگاه‌های نماز جمعه، همایش سبک زندگی اسلامی، افتتاح نمایشگاه‌های کتاب و مسابقات کتاب‌خوانی اشاره کرد. 
وی خاطرنشان کرد: همچنین حضور بسیجیان در نماز جمعه‌های سطح شهر، پیاده‌روی بخشی از کارکنان به سمت قبور شهدای گمنام، اهدای خون توسط کارکنان سپاه، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جمعه در سراسر استان و همایش مهدویت و انتظار از دیدگاه شهید مطهری از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته عقیدتی و سیاسی استان قزوین خواهد بود.   
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الأمر(عج) در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: سپاه پاسداران از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون همواره در کنار مردم بوده است از این رو دشمنان و برخی در داخل کشور این همدلی و همراهی را تاب ندارند و به دنبال سپاه‌هراسی هستند. 
این مسئول بیان کرد: حمله به سپاه پاسداران نشان از اثربخشی خوب سپاه در جامعه و انقلاب اسلامی دارد چراکه این دژ مستحکم برای ملت به مانند صخره‌ای محکم از بادها و توطئه‌های دشمنان بوده که با اقتدار برهم زننده توطئه‌ها است. 
حجت‌الاسلام معبودی عنوان کرد: این شجره طیبه هر روز پربارتر از قبل میوه‌های شیرین خود را در اختیار ملت و اقشار مختلف مردم قرار می‌دهد از این رو دشمنان و بدخواهان و نادانان بدانند نمی‌توانند میان سپاه و ملت و ارتش جدایی ایجاد کنند. 
انتهای پیام

captcha