ديدار رؤسای جهاد دانشگاهی و جهاد كشاورزی در فارس/ آمادگی طراحی فناوری‌های نوین تولید انرژی را داریم
کد خبر: 3709190
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

ديدار رؤسای جهاد دانشگاهی و جهاد كشاورزی در فارس/ آمادگی طراحی فناوری‌های نوین تولید انرژی را داریم

گروه اجتماعی ـ رئیس جهاد دانشگاهی فارس با رئیس جهاد كشاورزی این استان جهت ایجاد رابطه‌های همكاری مشترك دیدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد مهدی قاسمی، رئیس جهاد كشاورزی فارس همراه با معاونین خود امروز، 5 اردیبهشت‌ماه با حضور در دفتر ریاست جهاد دانشگاهی فارس با رئیس این نهاد انقلابی دیدار و گفت‌وگو كرد.
مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی فارس در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این نهاد انقلابی را ارائه و راهکارهای همکاری با جهاد کشاورزی را برشمرد.

وی، با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر استفاده از انرژی‌های نو و تجدیدپذیر به جای استفاده از انرژی‌های فسیلی مانند گاز و فرآورده‌های نفتی، ضمن اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی فارس برای همکاری در طراحی و ساخت فن‌آوری‌های نوین در این حوزه گفت: استان فارس به دلیل داشتن روزهای آفتابی و تابش نور خورشید در بیشتر ایام سال، این قابلیت را دارد که در این زمینه خودکفا شود و انرژی مورد نیاز را تأمین کند و می‌توان با یک برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بلندمدت شاهد اثرات مثبت آن در جامعه بود.
همچنین در این نشست قاسمی نیز پیرامون علاقه‌مندی‌های مشترک دو سازمان جهاد دانشگاهی و جهاد كشاورزی در حوزه تحقیقات و فناوری صحبت كرد.
در ادامه جلسه دو طرفین پیرامون همکاری‌های مشترک در حوزه پژوهش و فناوری، استفاده از منابع انسانی متخصص به طور مشترک، بررسی امکانات موجود در پروژه تولید داروی گیاهی در سطح استان، استفاده از خدمات درمانی جهاد دانشگاهی توسط جهاد کشاورزی، به گفت‌وگو و بحث پرداخته و مصوب شد تفاهم و تعامل بیشتری مابین دو سازمان صورت پذیرد.
انتهای پیام

captcha