انسجام نیروهای مسلح، از بركات دوران دفاع مقدس است/ ایران اسلامی، نجیب‌ترین سربازان دنیا را دارد
کد خبر: 3709210
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
گودرزی:

انسجام نیروهای مسلح، از بركات دوران دفاع مقدس است/ ایران اسلامی، نجیب‌ترین سربازان دنیا را دارد

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی فارس اعتقاد دارد كه یكی از نعمت‌های بزرگ و ارزشمند دوران دفاع مقدس، انسجام و هماهنگی نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 5 اردیبهشت‌ماه در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، گفت: با شرف‌ترین و نجیب‌ترین سربازان دنیا متعلق به جمهوری اسلامی ایران است چراكه بدون هیچگونه مزد و منتی برای سربلندی كشور خود تلاش می‌كنند.
وی با بیان اینكه یكی از نعمت‌های بزرگ و ارزشمند دوران دفاع مقدس، انسجام و هماهنگی نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، بیش از 50 كشور دنیا به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم با ایران اسلامی وارد جنگ شدند تا انقلاب نوپای این مرزو بوم را از پا بیندازند ولی به یمن جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در این راه ناكام ماندند.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به توطئه‌های مختلف استكبار جهانی بر علیه ایران، افزود: در زمان جنگ با وجود انقلاب نوپای اسلامی و همچنین بروز برخی جنگ های داخلی در كشور، رزمندگان غیور كشور در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی كردند و یك وجب از خاك ایران اسلامی را به آنها واگذار نكردند.
گودرزی تأكید كرد: این همه توطئه و هجمه در طول سالیان متمادی اگر بر هر كشوری غیر از ایران اسلامی وارد می‌شد، بدون شك آن كشور ساقط می‌شد.
وی، ارتقای روحیه ایثار و شهادت‌طلبی، موفقیت‌های بیشمار در زمینه‌های مختلف پس از جنگ تحمیلی و انسجام نیروهای مسلح را از جمله نعمت‌های بزرگ و نتایج دوران دفاع مقدس عنوان كرد.
فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پنجم اردیبهشت ماه سالروز شكست حمله نظامی آمریكا در طبس، افزود: تقدیر الهی در صحرای طبس مانع اقدامات شوم آمریكا در صحرای طبس شد و آن‌ها بدانند كه اگر كوچكترین طمع و نگاهی به خاك این مرز و بوم داشته باشند، گرفتار آتش خشم سربازان اسلام خواهند شد.
گودرزی همچنین ضمن تكریم مقام جانبازان، آنان را شهدای زنده خواند و افزود: تكریم جانبازان و خانواده های معظم آنان از وظایف اصلی همه آحاد جامعه است.
وی در پایان ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس برای دانشجویان، تأكید كرد: خادمان مردم در نیروی انتظامی علاوه بر تأمین امنیت داخلی، در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و كوششی دریغ نخواهند كرد.
انتهای پیام

captcha