تلاش دشمن برای القای تصویر نادرست از نظام اسلامی
کد خبر: 3709265
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
استاد حوزه علمیه قزوین مطرح کرد:

تلاش دشمن برای القای تصویر نادرست از نظام اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد- یک استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز رسانه‌های دشمن بی‌وقفه به دنبال القای تصویر نادرست از نظام اسلامی هستند، لذا تشخیص وظیفه بسیار مهم است و باید در کنار عمق بخشیدن به تدین، تکالیفی که ولایت برعهده ما گذاشته اند را به خوبی انجام دهیم.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود انصاری امروز 5 اردی‌بهشت در جمع طلاب واساتید مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بر بهره‌گیری از این ماه تأکید کرد و آن را مقدمه‌ای برای ورود به ماه مبارک رمضان دانست.
استاد حوزه علمیه قزوین به موضوع بصیرت‌افزایی در جامعه اشاره و بیان کرد: اگر ما افول نظر نداشته و صاحب بصیرت شویم و به خودمان اعتماد کنیم می‌توانیم به مراتب والا و ارزشمندی دست پیدا کنیم.
وی افزود: امروز در ایران اسلامی هرج و مرج نیست و دلیلش این است در کشور ما بصیرت وجود دارد و مردمان ما صاحب فداکاری و اعتماد به نفس هستند.
حجت‌الاسلام انصاری گفت: امروز رسانه‌های دشمن بی‌وقفه به دنبال القای تصویر نادرست از نظام اسلامی هستند، لذا تشخیص وظیفه بسیار مهم است و باید در کنار عمق بخشیدن به تدین، تکالیفی که ولایت برعهده ما گذاشته‌اند را به خوبی انجام دهیم.
استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: تا زمانی بصیرت باشد، در امنیت و بزرگی هستیم، چراکه بصیرت در اسلام مبنای روشنی دارد و فقاهت چراغ بصیرت است و در سایه معرفت به معارف اهل بیت(ع) و قرآن حاصل می‌شود.
حجت‌الاسلام انصاری تصریح کرد: ما برای اینکه در امور بصیر باشیم باید شرایط را به درستی و آن‌گونه که شایسته است، بشناسیم. یکی از راه‌های پیدا کردن بصیرت، فهم و تعلیم قرآن کریم است، اگر صرفاً به قرائت و حفظ قرآن کریم باشد، بسیاری از دشمنان و قاتلان اهل بیت(علیهم‌السلام) هم قرآن را تلاوت می‌کردند، اما بصیرت نداشتند.

انتهای پیام

captcha