6 کمیته تخصصی اسامی نهایی‌ خود را به دبیرخانه انجمن خادمان اعلام کردند
کد خبر: 3709283
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
پورمعین خبر داد:

6 کمیته تخصصی اسامی نهایی‌ خود را به دبیرخانه انجمن خادمان اعلام کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول انجمن خادمان قرآن کریم گفت: شش کمیته اسامی نهایی خود را به دبیرخانه اعلام کردند و دو کمیته انتخاب مدرسان و مدیران قرآنی قرار شد که تا هشتم اردیبهشت‌ماه نسبت به معرفی کاندیدای خود اقدام کنند.

محمدرضا پورمعین، مسئول انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: آخرین جلسه بررسی کاندیدای بیست و سومین دوره انتخاب خادمان قرآن کشور، چهارم اردیبهشت‌ماه با حضور نمایندگان منتخب کمیته‌های تخصصی هشتگانه در دفترمعاونت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد.
وی ادامه داد: شش کمیته اسامی نهایی خود را به دبیرخانه اعلام کردند و دو کمیته انتخاب مدرسان و مدیران قرآنی قرار شد که تا روز شنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه نسبت به معرفی کاندیدای خود اقدام کنند تا پس از آن با بررس دفتر معاون وزیر ارشاد و هیئت منتخب مراتب به دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپس به دفتر ریاست جمهوری اعلام شود.
پورمعین عنوان کرد: مراسم بیست و سومین دوره تکریم از خادمان قرآن کریم در شب ولادت کریم اهل‌ بیت، امام حسن مجتبی(ع) توسط انجمن خادمان قرآن کریم و با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با امضای الواح تقدیر خادمان قرآن کریم از سوی رئیس جمهور و با هدایای متبرکه با تجلیل از 14 برگزیده برگزار می‌شود.
مسئول انجمن خادمان قرآن کریم تصریح کرد: امیدوارم با انتخاب اصلح بتوانیم از یک عمر تلاش و کوشش خادمان قرآن کریم به اندازه بضاعت بربیاییم و شخصیت‌های برجسته دور بیست و سوم را به جامعه و کشور معرفی کنیم.
وی عنوان کرد: امسال در نظر داریم از ۱۴ منتخب قرآنی در رشته‌های هشت‌گانه قاریان و حافظان، پژوهشگران و مفسران، هنرمندان، مدیران، ناشران و فضای مجازی و IT و استادان و مدرسان تجلیل به عمل آید.
انتهای پیام

captcha