تلاوت روزانه قرآن والدین، فرزندان را به مسیر صحیح سبك زندگی اسلامی هدایت می‌كند
کد خبر: 3709284
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
صادقی:

تلاوت روزانه قرآن والدین، فرزندان را به مسیر صحیح سبك زندگی اسلامی هدایت می‌كند

گروه فعالیت‌های قرآنی سرپرست تبلیغات اسلامی داراب تأكید كرد كه پدران و مادران با تلاوت هر روزه قرآن کریم می‌توانند ذهن و نگاه فرزندان خود را در مسیر صحیح سبک زندگی اسلامی هدایت کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام ابوالقاسم صادقی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان داراب امروز، 5 اردیبهشت‌ماه با اشاره به تأكیدات مقام معظم رهبری درباره ترویج سبك زندگی ایرانی ـ اسلامی گفت: پدران و مادران با تلاوت هر روزه قرآن کریم می‌توانند ذهن و نگاه فرزندان خود را در مسیر صحیح سبک زندگی اسلامی هدایت کنند.
وی افزود: خداوند متعال در سوره فرقان یکی از ویژگی‌های بندگان راستین را توجه خاص به تربیت فرزند و خانواده خویش می‌داند و قرآن کریم با روشی معجزه‌آسا از نظر ایجاد و دلالت به مراحل رشد جنین از آغاز بارداری تا تولد اشاره فرموده است.
صادقی معتقد است اگر ما با ذهن ضعیف به سراغ قرآن بیاییم، نمی‌توانیم مشکلات امروز را حل کنیم و اگر با فکر روش‌مند سراغ قرآن بیاییم، قرآن برای مدنیت و زندگی امروز بهترین رهنمودها را دارد.
وی یادآور شد: یکی از امتیازات و ویژگی‌های قرآن مجید این است که خود یک کتاب تربیتی است و همه آیات آن به‌طور مستقیم و غیر مستقیم در مقام تربیت انسان در رده‌های مختلف سنی، از خردسال تا کهن سال است و گاه این وظیفه خطیر را به‌صورت مستقیم و گاه غیر مستقبم بیان کرده است.
انتهای پیام

captcha