دیدار نماینده آیت‌الله سیستانی با آیت‌الله مظاهری
کد خبر: 3709285
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

دیدار نماینده آیت‌الله سیستانی با آیت‌الله مظاهری

گروه اجتماعی- حجه‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت‌الله سیستانی، صبح امروز با آیت‌الله مظاهری دیدار کرد.

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله مظاهری در دیدار با حجه‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، با تکریم جایگاه و خدمات ارزنده آیت‌الله سیستانی، نقش با اهمیت ایشان در حراست از حوزه علمیه نجف اشرف را بسیار مهم و ماندگار ارزیابی کرد.
ایشان با بیان اینکه در زمان حاضر، مؤثرترین عامل برای شوکت و اقتدار اسلام، حفظ اتحاد مسلمانان است، خاطرنشان کرد: آیت‌الله سیستانی در طی این سال‌ها با ایجاد اتحاد بین طوایف گوناگون عراق و نیز حفظ وحدت شیعه و سنی و با تدابیر عالیه خود، به فضل الهی و لطف حضرت ولی‌عصر«ارواحنافداه» دشمنان اسلام را در عراق به انزوا کشاندند و از این جهت نقش برجسته ایشان در صیانت از کیان اسلام و مسلمین، در تاریخ تشیع ماندگار خواهد شد.
آیت‌الله مظاهری همچنین در این دیدار، از فعالیت‌های خالصانه و تلاش‌های عالمانه حجه‌الاسلام والمسلمین شهرستانی در اداره امور مربوط به آیت‌الله سیستانی و خدمت به حوزه‌های علمیه، به‌ویژه حوزه علمیه قم قدردانی کرده و تصریح کرد: یکی از امتیازهای آقای شهرستانی، عقلانیت، درایت و تدبیر ایشان است که در پیشبرد اهداف بزرگ حضرت آیت‌الله سیستانی، تأثیر بسیار به‌سزایی دارد.
در این دیدار، حجه‌الاسلام والمسلمین شهرستانی با ابلاغ سلام آیت‌الله سیستانی، از الطاف همیشگی آیت‌الله مظاهری تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

captcha