خرید محصولات داخلی و حمایت از سنگربانان عرصه کار
کد خبر: 3709392
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
آشتاب تاکیدکرد:

خرید محصولات داخلی و حمایت از سنگربانان عرصه کار

گروه اجتماعی ـ مدیرکل تعاون لرستان خرید محصولات داخلی و توجه به تولید ملی را حمایت از سنگربانان عرصه کار و تولید ذکر کرد و افزود: خرید محصولات داخلی بستر اشتغال جوانان و حمایت از صنعت و اقتصاد کشور را فراهم کرده‌ایم.

به گزارش ایکنا از لرستان، علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، امروز پنج‌شنبه، ششم اردیبهشت هم‌زمان با دومین روز از هفته کارگر در مراسم معنوی غبارروبی گلزار شهدا که با حضور اعضای ستاد گرامی‌داشت هفته کار و کارگر، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و جمعی از تشکلات کارگری برگزار شد، اظهارکرد: حماسه‌آفرینی و از خودگذشتگی کارگران در عرصه سازندگی و تولید و در روزگار سرنوشت‌ساز دفاع مقدس ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است.
وی تصریح کرد: خاطره خوش ازخودگذشتگی‌ این عزیزان در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند.
آشتاب با تاکید بر این‌که به برکت خون شهدا، کشور ما شاهد برقراری امنیت بوده است گفت: همه مسئولان باید با الگوپذیری از شهدای والامقام خدمت‌گذاری مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان کارگران را سنگربانان عرصه کار و تولید دانست و افزود: با حمایت از کالای ایرانی و خرید محصولات داخلی بستر اشتغال جوانان و حمایت از صنعت و اقتصاد کشور را فراهم کرده‌ایم.

انتهای پیام

captcha