اعزام ۳۲۰ مددجوی تهرانی به مشهد مقدس در سال جاری
کد خبر: 3709489
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

اعزام ۳۲۰ مددجوی تهرانی به مشهد مقدس در سال جاری

گروه جامعه ــ 320 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در سال 97 به مشهد مقدس مشرف شدند.

اعزام ۳۲۰ مددجوی تهرانی به مشهد مقدس در سال جاری

حجت الاسلام محمود مولایی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران در گفت وگو با ایکنا؛ به تشریح اقدامات این معاونت در زمینه اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی در سال 96 و 97 پرداخت و گفت: یکی از اهداف مهم کمیته امداد در حوزه فرهنگی و اعزام مددجویان به مشهد مقدس تقویت بنیه اعتقادی، معنوی، فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی است.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 320 نفر از مادران و دختران تحت حمایت به مشهد مقدس اعزام شدند، عنوان کرد: اولویت سفرهای زیارتی با  مددجویان مناطق محروم، حافظان قرآن کریم، زنان سرپرست خانوار، مجریان طرح‌های اشتغال، دختران بازمانده از تحصیل و در آستانه ازدواج است.
حجت الاسلام مولایی تصریح کرد: زائران در این سفر معنوی پنج روزه از برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی بهره مند شدند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اقدامات انجام شده سال 96 برای اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی ادامه داد: در سال گذشته هشت هزار و 440 نفر از مددجویان تحت حمایت به سفرهای زیارتی اعزام شدند.
مولایی با بیان اینکه از این تعداد، هفت هزار و 200 نفر به مشهد مقدس مشرف شدند، گفت: هزار و 240 نفر نیز به عتبات عالیات مشرف شدند که 980 نفر آنها در پیاده روی اربعین حضور داشتند.
وی اعتبار صرف شده برای سفرهای زیارتی سال 96 را دو میلیارد و 443 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: هزینه سفرهای زیارتی مددجویان از منابع داخلی کمیته امداد، کمک‌های مردمی در قالب شوق زیارت و خیران تأمین می‌شود.

انتهای پیام

captcha