حمایت شهرداری مشهد از فعالیت‌های قرآنی/ فرهنگ‌سراها آماده برای استقبال از ماه رمضان
کد خبر: 3709511
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
تقی‌زاده خامسی بیان کرد:

حمایت شهرداری مشهد از فعالیت‌های قرآنی/ فرهنگ‌سراها آماده برای استقبال از ماه رمضان

گروه مسابقات ــ شهردار مشهد با اشاره به اینکه شهرداری مشهد مقدس از برنامه‌های اثرگذار قرآنی حمایت می‌کند، گفت: برای ماه مبارک رمضان، فرهنگسراها و بوستان‌ها با اجرای برنامه‌های قرآنی آماده پذیرایی از مردم هستند.

حمایت شهرداری مشهد از فعالیت‌های اثرگذار قرآنی / آماده باش فرهنگسراها برای ماه رمضان

قاسم تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد در گفت وگو با ایکنا، با اشاره به حضور قاریان و حافظان قرآن کریم در قالب مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان مسلمان در شهر مشهد، گفت: خدا را شاکریم که در شهر مشهد در خدمت قاریان و حافظان شایسته قرآن کریم از کشورهای مختلف هستیم.
وی افزود: امیدوارم طی مدت زمانی که شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در شهر مشهد حضور دارند، به بهترین نحو سپری شود و روزهای خوبی را در این شهر مقدس داشته باشند.
شهردار مشهد در ادامه به حمایت های شهرداری مشهد از برنامه های قرآنی و نیز اجرای برخی برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان در این شهر اشاره و تصریح کرد: امیدوار هستیم شهرداری مشهد در ایام ماه مبارک رمضان، براساس برنامه‌های مطلوبی که برای ترویج قرآن کریم در این شهر طراحی کرده است با موفقیت اجرا شود.
تقی زاده خامسی اظهار کرد: تمامی فرهنگسراها و بوستان های شهر مشهد آماده پذیرایی از ماه مبارک رمضان هستند تا بعد از مراسم افطار مردم در بوستان ها و فرهنگ‌سراها صدای دلنواز قرآن را بشنوند. در این ایام، برنامه‌هایی برای تلاوت و ترتیل قرآن کریم داریم.
وی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود بیان کرد: امیدواریم برنامه‌هایی که برای ترویج قرآن کریم در نظر گرفته شده است، بتواند به این مهم دست پیدا کند و شاهد ترویج بیش از پیش قرآن کریم در جامعه باشیم.
شهردار مشهد با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم در حد بضاعت از فعالیت های قرآنی حمایت داشته باشیم، عنوان کرد: شهرداری مشهد تلاش کرده است تا اینگونه باشد و امیدواریم در آینده مراسم ها و برنامه های قرآنی دیگری در این شهر برگزار شود.

یادآوری می شود، رقابت های ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان مسلمان که طی 7 تا 9 اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می‌شود به طور کامل ضبط تصویری شده و پس از آماده سازی در قالب برنامه تلویزیونی از شبکه های مختلف رسانه ملی پخش می شود.

انتهای پیام

captcha