آسیب شبکه های مجازی برای دانش آموزان بازگو شود
کد خبر: 3709588
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

آسیب شبکه های مجازی برای دانش آموزان بازگو شود

گروه سیاسی-امام جمعه بجنوردگفت: آموزش و پرورش باید آسیب شبکه های مجازی بازگو کنند.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه بجنورد اظهارکرد: دشمنان با شگردهای مختلف شبکه های مجازی را برای شکار جوانان طراحی کرده اند که باید آموزش و پرورش دانش آموزان را از آسیب های این مهم آگاه کند.
وی با اشاره به روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر(ع)، افزود: ایشان‌انسان معمولی بود و معصوم نبود بلکه با الگوگیری از انتخاب و سیره معصومان شبیه پیامبر اکرم(ص) بود.
وی با تاکید بر اینکه حضرت علی اکبر(ع)با تقوا بوده و به رهبرش ایمان داشت، گفت: باید جوانان حضرت علی اکبر را در همه ابعاد الگوی خود قرار دهند.
وی یادآورشد: جوانان باید مراقب شبکه های شیطانی ایجاد شده از سوی دشمنان باشند تا در دام آنان نیفتند.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان کارخانه آدم سازی باید جوانان پاک، متخصص، عالم و آگاه تحویل جامعه دهد، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید از کتاب های شهید مطهری که بدون استثناء دارای مهر تایید مقام معظم رهبری است برای دانش آموزان در مدارس تبیین شود.
یعقوبی با اشاره به روز کار و کارگر و شعار سال، گفت: نامگذاری سال جاری به معنای حمایت از اشتغال و کارگران و ادامه فعالیت کارخانه ها است که در این راستا کارآفرین ایرانی نشاط پیدا می کند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند با مسائل اقتصادی جلوی پیشرفت کشور را بگیرند، افزود: کارگران باید با افزایش کیفیت و کمیت کالاها نقشه دشمنان را نقش برآب کنند.
وی با اشاره به درگذشت آیت الله مهمان نواز، افزود: این عالم وارسته پدر معنوی خراسان شمالی بود.

انتهای پیام. 

captcha