نشست «كتاب‌خوان شعر» در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 3709661
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

نشست «كتاب‌خوان شعر» در اراک برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- اولین نشست از سلسله نشست‌های «كتاب‌خوان شعر»، با همكاری اداره‌‌كل كتابخانه‌های عمومی استان مركزی و مؤسسه فرهنگی شهرستان ادب و با حضور شاعران ملی و استانی در اراک برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره‌‌كل كتابخانه‌های عمومی استان مركزی، علی اكبر احمدی سرپرست كتابخانه‌های عمومی استان گفت: اولین نشست به اشتراك‌گذاری كتاب در حوزه شعر استان مركزی با همكاری مشترك اداره‌كل كتابخانه‌های عمومی استان و مؤسسه فرهنگی شهرستان ادب و با حضور شاعران ملی و استانی عصر روز یكشنبه 9 اردیبهشت از ساعت 16 در سالن اجتماعات شهدای مدافع حرم كتابخانه عمومی دكتر حصیبی اراک برگزار خواهد شد.
احمدی افزود: در نشست كتاب‌خوان شعر شهر اراك كه با حضور شاعران، پژوهشگران و ادب‌دوستان برپا می‌شود، شاعرانی همچون میلاد عرفان‌پور، عباس احمدی، علی احدی، اسداله عباسیان، مهران رجبی و پرستو علی عسگرنجاد، كتاب‌های منتخب خود در موضوع شعر را معرفی خواهند كرد.
وی خاطر نشان كرد: نشست كتاب‌خوان شعر نخستین نشست از سلسله نشست‌های كتاب‌خوان اداره‌كل كتابخانه‌های عمومی استان مركزی در سال جاری است و تا پایان سال نیز چندین نشست كتاب‌خوان دیگر با حضور صاحب‌نظران برگزار خواهد شد.
سرپرست كتابخانه‌های عمومی استان گفت: نشست كتاب‌خوان به اشتراك‌گذاری كتاب‌های خوانده شده است كه در چند سال اخیر از سوی نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور به‌عنوان یك برنامه گسترده در كشور اجرا می‌شود.
احمدی تصریح كرد: نشست كتاب‌خوان شعر محفلی است تا شاعران كتاب‌های مورد علاقه و خوانده شده خود را معرفی و دیگران را به خواندن آن دعوت كنند.
انتهای پیام

captcha