تربیت 20 حافظ کل قرآن کریم زیر سقفی که چکه می‌کرد
کد خبر: 3709746
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

تربیت 20 حافظ کل قرآن کریم زیر سقفی که چکه می‌کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر موسسه جامعة‌القرآن زرین‌رود با بیان اینکه تاکنون 20 قرآن‌آموز در این موسسه موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند، گفت: تامین فضای مناسب یکی از دغدغه‌های این موسسه است و در روزهای بارندگی نیز شاهد چکه سقف ساختمان موسسه بودیم.

لیلا بیگدلو، مدیر موسسه جامعة‌القرآن زرین‌رود در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: این شعبه فعالیت خود را از اردیبهشت ماه سال 88 آغاز کرده و تاکنون با همه فراز و فرودها و سختی‌هایی که پیش‌روی فعالیت داشته، دوره‌های قرآنی را برای عموم مخاطبان در بخش خردسالان، بانوان و آقایان برگزار کرده است.
بیگدلو با اشاره به اینکه این دوره‌ها معمولا با توجه به خواست مخاطبان و نیازسنجی صورت گرفته برگزار می‌شود، تصریح کرد: کلاس‌های حفظ، تجوید، روخوانی، صوت و لحن همچنین دوره روخوانی بیسوادی از جمله این کلاس‌ها هستند.
تربیت 20 حافظ کل قرآن کریم زیر سقفی که چکه می‌کرد
مدیر موسسه جامعة‌القرآن بخش زرین‌رود تاکید کرد: تاکنون 20 نفر در این موسسه موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند و مربیان و کادر این موسسه نیز از حافظان کل قرآن کریم هستند.
وی افزود: در دوره روخوانی بیسوادی قرآن کریم نیز نزدیک به 80 نفر موفق به خواندن آیات نورانی وحی شدند و در بخش خردسالان نیز نوگلان قبل از ورود به دبستان توانایی روانخوانی آیات قرآن را به خوبی فرا می‌گیرند.
مدیر موسسه جامعة‌القرآن زرین‌رود تاکید کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مناسبت‌های مختلف نیز در دستور کار این موسسه قرار دارد.
تربیت 20 حافظ کل قرآن کریم زیر سقفی که چکه می‌کرد
بیگدلو از سختی‌های کار گفت و تصریح کرد: حمایتی تاکنون از سوی مسئولان نداشتیم و این منطقه نیز خیّر قرآنی به صورت جدی ندارد.
مدیر موسسه جامعة‌القرآن زرین‌رود تاکید کرد: در حال حاضر این موسسه در خانه‌ای که از سوی یک فرزند شهید برای مدتی موقت در اختیار دارد، فعالیت می‌کند و دغدغه فضای مناسب همواره برای مسئولان این شعبه از جامعة‌القرآن وجود دارد.
بیگدلو گفت: با توجه به اینکه این خانه قدیمی است در روزهای بارندگی سقف آن چکه می‌کرد که به دلیل عدم توان مالی در تعمیرات اساسی، روی بام را با نایلون و پلاستیک پوشانیدم و در جاهایی هم که چکه داشت، سطل گذاشته بودیم تا آب زمین کلاس‌ها را خیس نکند.
این فعال قرآنی در خصوص آینده فعالیت این موسسه تصریح کرد: حضور در عرصه فعالیت‌ های قرآنی توفیقی است که هر فرد به اندازه توان خود باید برای آن تلاش کند و قطعا این موسسه نیز تا جایی که مخاطبان حضور داشته باشند با دوره‌های قرآنی در خدمت مردم این بخش خواهد بود.
یادآور می‌شود بخش زرین‌رود از توابع شهرستان خدابنده در استان زنجان است.
انتهای پیام
captcha