مراسم تشییع پیکر قائم مقام دبیر شورای نگهبان برگزار شد/ پیام تسلیت آیت‎الله جنتی
کد خبر: 3710545
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

مراسم تشییع پیکر قائم مقام دبیر شورای نگهبان برگزار شد/ پیام تسلیت آیت‎الله جنتی

گروه سیاسی ـ مراسم تشییع پیکر مرحوم علیزاده؛ عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان صبح امروز در تهران برگزار شد.

تشییع پیکر قائم دبیر شورای مقام شورای نگهبان/ پیام تسلیت آیت‎الله جنتی

به گزارش ایکنا؛ مراسم تشییع پیکر مرحوم علیزاده؛ عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگبهان صبح امروز، جمعه 28  اردیبهشت ماه، مصادف با دومین روز ماه مبارک رمضان، با حضور جمعی از شخصیتهای لشکری و کشوری از جمله آیت الله جنتی، حجت الاسلام ناطق نوری، آیت الله شب زنده دار، آیت الله مؤمن، فقهای شورای نگهبان، معاون پارلمانی رئیس جمهوری، استاندار تهران، عباسعلی کدخدایی و ...  از مقابل بیمارستان جم تهران برگزار شد.

پیکر مرحوم علیزاده که شب گذشته در اولین روز ماه مبارک رمضان و بعد از تحمل یک دوره بیماری سخت دعوت حق را لبیک گفت، برای خاکسپاری به شهرستان سوادکوه منتقل شد.

آیت الله جنتی در  پیامی این ضایعه را تسلیت گفت که در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم محمدرضا علیزاده، عضو باسابقه حقوقدان شورای نگهبان، موجب تأثر و تألم گردید. آن مرحوم از ابتدای انقلاب در جایگاه‌های مهم به خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و در سالیان متمادی عضویت در شورای نگهبان، در کسوت حقوقدانی به حفاظت از قانون اساسی همت گماشت و الحق که در این راه، بی‌ادعا، مخلصانه و با دقّت نظر کم‌نظیر تلاش کرد. اینجانب ضایعه مولمه درگذشت آن مرحوم را به خانواده محترم ایشان و سایر وابستگان تسلیت عرض نموده و از خداوند مهربان برای آن مرحوم، رحمت و غفران واسعه و برای مصیبت دیدگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

captcha