برگزاری دوره تربیت‌مربی تخصصی حفظ قرآن در زاهدان
کد خبر: 3710740
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

برگزاری دوره تربیت‌مربی تخصصی حفظ قرآن در زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان گفت: نخستین دوره تربیت مربی تخصصی حفظ قرآن کریم از ۲۲ اردیبهشت‌ماه به‌مدت سه روز در زاهدان برگزار می‌شود.

مرتضی کوچکی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: نخستین دوره تربیت مربی تخصصی حفظ قرآن کریم از ۲۲ اردیبهشت‌ماه به‌مدت سه روز در زاهدان برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: این دوره ویژه بانوان حافظ سه جزء به بالا است و استاد مهندسی، مدرس اعزامی از ستاد مرکزی حفظ قرآن کریم شهرستان قم تدریس آن را عهده‌دار است.
وی اظهار کرد: بانوان حافظ قرآن که علاقه‌مند به مربی‌گری قرآن کریم در مدارس، مؤسسات قرآنی، مساجد، بقاع متبرکه و ادارات هستند، می‌توانند پس از نام‌نویسی در ادارات اوقاف سطح استان، در این دوره حضور پیدا کنند.
کوچکی با بیان اینکه ظرفیت شرکت‌کنندگان در این دوره 50 نفر است، افزود: گواهینامه پایان‌دوره توسط ستاد مرکزی قم صادر می‌شود که در کل کشور معتبر و قابل استعلام است؛ بر اساس تفاهم‌نامه سازمان اوقاف با وزارت ارشاد، سازمان زندان‌ها، وزارت آموزش و پرورش و دیگر سازمان‌ها، این گواهینامه از درجه اعتبار لازم برخوردار است.

انتهای پیام

captcha